• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • johanna85

Hej tjejer! allt bra med er?

Amelia mår lite bättre idag. Henns hosta är nästan helt bort nu så det är skönt. Imorgon är det ju hennes födelsedag så jag vill att hon ska bli pigg tills dess.

Vad tiden har gått fort. För ett år sedan vid den här tiden låg man hemma med värkar.

• AmandaPitkänen

hej tjejer!

Här är jag å Nils fortfarande sjuka, jättejobbigt. Fast Nils är värre än mig han har 39 graders feber hela tiden och sån slemmig hosta. Usch.

Usch för snö nu, nu vill jag ha vår! Kul med snö typ en vecka, men jag gillar värme Sol och bada ska det vara!!

Hoppas ni har det bra i snövädret och att vi syns snart!

• view

AmandaPitkänen : håller med vitern e vacker ett tag sen blir det bara besvärligt o kalt.. spec nu med alla som blir sjuka i vinterkräksjukan o allt vad d e heter... hoppas bara att min son slipper bli förkylld... han ahr redan haft 2 öroninflamationer...

• älvanpurjo

view

vi packar bara än.. vi lfyttar den 24...

• lena86

oo johanna redan 1 år =)

måste fråga om man ska besöka förskola såkan man bara ringa eller

• johanna85

Ja, det är bara att ringa. Dom som vi va hos tyckte att det var jättebra att vi kom dit och kikade. De sa att det inte va så vanligt. Jag tror inte jag skulle kunna sätta Amelia på en förskola jag inte visste något om.

Ja, redan 1 år Fort har det gått.

• älvanpurjo

åå grattis amelia.. stora tjejen nu ju :)

var hos min BM idag.. gissa vad hon stog och klia sig i huvudet.. har små blödit nu i 1 veckas tid... fick ett osäkret + hon fatta nada... ska dit på torsdag..
    antingen är jag gravid elelr så harj ag fått missfall... hon visste ej.. men var det ej starkare eller inget strek alls på nästa test så skulle iv se. var det fortfarande ett strek blir det UL för min del. jahap... vi som anvnät konom från förra mensen... dom slinker visst igenom.

• johanna85

Älvan:

Tack tack
    Hoppas att det bor en bebis där då

• älvanpurjo

johanna..
    jag hoppas.. men vettefan efter bråket igrå... blev så jävla rädd ås ringde lena i  ren panik...
    bebisen hopaps jag så på.. men vet fortfarande inte in eller ut.
    han spelar på alltså bara kör på som allt vore som vanligt.

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...