• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

hoppas ni hade brak kalas åt amelia :D ....

Va händer en lördag..?? hehe.. jag låg och kolla på film sent i går när ja upptäkte att minna grannar står och beskådar när ja ligger i sängen hade alla kläder på somm tur va tyckte de va lite skojj .. alfons sover fortfarande vilken sov morgon man har fått han somna kl 6 i går och han har sovit sen dess som en stock..
    han är nog inge bra..

• lena86

johanna ...

går du till öppna i da eller ..?? ja kommer all fall inget ska åka kolla på bilar...

• hippiemicka

hej hej alla=) hoppas allt e bra med alla=) super kul på kallaset igår Amelia=) kommer nån dag o fikar...=) är det någon som ska ha fika träff snart eller? annars om ingen vill ha de hemma hos dig så har ja gärna hemma hos mig=)

ha d bäst alla snart så snart så kommer en data tyill mig=)

• Me 86

Hej hej allahopa!!!

Jag vill oxå komma och fika nån dag... vi kan vara här med!
    Nu e Loke frisk! *phu* Var lite orolig där ett tag för att han aldrig ville äta eller dricka!
    Är ledig från praktiken imorrn! Nån som ska göra nå kul då?
    Sen jobbar jag resten av veckan...

Kraaaam

• älvanpurjo

tänkte ha middag hemma hos mig i mars :)

• AmandaPitkänen

hej allihopa!!

Nu är vi friska (förutom Johan som är sjuk nu, men jag å barnen är friska)

Sååå skönt!! Nils går ju fortfarande på penecillin men han är smittfri nu! *tjoho*
    Så imorgon blir det nog öf skallberget, någon annan som ska dit imorrn?

• festis kaktus

ja jag har tänkt att gå till skallberget

• johanna85

Mickan. Ja du får komma på en morgonkaffe. Amelia har lekt jättemycket med dockan idag och knappt det andra.
    Vi vill komma på en fikaträff hos er

Gia: Vart praktiserar du någonstanns?

Åkte för att köpa en mobil idag och då så svängde vi in på arosbaby först. Där hade dom rea på bilbarnstolar. Hade kostat 3200 och nu kostade den 1995:- så vi var tvungen att passa på. Nu sitter hon som en gud igen i bilen. Den andra såg så trång ut.
    Får klara mig med min gamla mobil tills nästa vecka som jag knappt hör något i.

• Me 86

Johanna; Trådens korttidshem, för funktionhindrade barn. Jag trivs jätte bra där! Så mysigt ställe! Hur går det med ditt pluggande då??

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...