• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

kan träffas vid bron vid 1 tiden blir de bra?

• hippiemicka

bhm ne men vi SKITER väl i träffas då om ni ska h¨ålla på att tjata om allt o andra ställen tänkte de skulle va kul om ja kunde komma nån gång men skirt samma..ISaABELL FINNS DET inget FÖR EN PÅ BUSBORGEN!!O JAG är ensamstående mamma som inte kan lämna bort Isabell hit o dit så kan inte se er på dem sena tiderna utan barn som har vart dem enda träffar den senaste tiden men men skit samma jag bryr mig inte ska det bara bli massa krången så gör så fan ni vill man ja bryr mig inte.. jag nöjer mig att träffa dem som vet hur jag har det!!!

Johanna hör av dig nån dag du e hemma så kan ja kika förbi=) så bella o amelia kan leka=)

• festis kaktus

men micka det är ju en fika på stan den 5 mars, och ev en på busboregen senare...

förresten kul att veta att du tycker att man lämnar bort sitt barn hit och dit för att man en kväll är barnledig för att träffa sina kompisar... som ensamstående mamma menar jag...
    jag accepterar att du inte vill lämna bort Isabell en kväll och då tycker jag inte att du ska spy galla på dom som har valt att göra det...

och jag tyckte att det skulle bli att träffa dig ska försöka komm apå fikan på stan (om det fortfarande är någon) men jag har dopet på helgen och vet inte om jag får massa att fixa...

på busborgen så finns en avskild avdelning för små barn där det är ett litet bollhav har inte varit där sen Pebels var några veckor men jag tror nog att Pebels kan kasta en och annan boll det är i alla fall stort så man behöver inte trängas... och det är en av andledningar att jag väljer att sällan ta en fika på stan med barnvagn nu mera för jag tyckerd et är jätte jobbigt att ha folk stirrandes p åen för att man kommer barnvagn och tar upp plats...

och om nån skriver nått om en annan plats så behöver man inte ta det personligt tror ingen sa nått om en annan plats för att du ska känna dig utanför..

om du nu väljer att vara icke akktiv här så är det upp till dig men jag kommer att sakna dig och isabell i alla fall..

• johanna85

Först vill jag bara klargöra att när jag skrev att vi skulle till busborgen så var det inte för att byta ut fikan på stan. Det var ett tag sen jag var där så det skulle vara kul att gå dit igen snart. Det var ett till förslag utöver fikan på stan för jag fikar gärna där.

Är det ingen som känner sig sugen på att ha en fikaträff hemma så att barnen kan vara nere på golvet och leka?!?

Mickan: Ja, Amelia vill jättegärna att Bella kommer hit och leker. Kunde inte höra av mig i fredags för jag hade min mob i jackan så jag missade dit sms
    Hörs snart då

• lena86

de jag som sa att jag inte kan ta med emj alfons bara för all han är inte lika snäll och bara sitter i en stol utan han vill leka.!där med tycker jag vi kunde ta busborgen så ja kunde följa med så alfons kunde få lek men om ni MÅSTE fika på eriksson gör de .. ja skiter i de.! tycker att de dumt mot barna låta de sitta i timme eller med i en stol och glo .. de vill leka.!

att lämna från sina barn behöver man inte göra men man kan göra de i bland de gör jag de är bra göra de både för dej och ditt barn. Men man väljer ju själv att binda upp sej eller få lite frihet.!

Slut diskuterat gör va fan ni vill!

• Me 86

Micka; Jag kan fika med dig på stan! Loke kan sitta i en barnstol en timme, leka kan han göra sen! Han är snäll ändå! Tycker inte det e taskigt mot han, vi leker ju hela dagarna!
    Förstår att du inte tycker att det e nå kul på busborgen, som du skrev så kan ju inte Bella leka så mycket där...
    Du får ha "midda" hos dig nån kväll, så kan vi (jag iaf) komma, så slipper du lämna Bella. Det är jobbigt första gångerna man ska lämna dom små... (om inte till pappan förstås) vilket kan bli lite svårt i ditt fall!

Hör av dig så kan vi hitta på nåt iaf!

• festis kaktus

ja jag kan också komma hem till dig(micka) på middag det vore skit kul och vi kan ju ha nån middag mitt på dan med barnen också....

Nu tycker jag att vi tar en fika på stan den 5 mars tror jag kan komma.. och sen kan vi ta nån fika hemma hos nån mig kanske...

och så kan dom som vill gå till busborgen och fika det är inget tvång..

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...