• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • Twicted

sorry gia att jag råkade ringa fel... hehe såg nu när jag skulle ha rätt num,mer att du va precis bervid....

micka jag kommer... hehe som om jag aldrig är hos dej...hmm

• johanna85

Jag är helt slut idag. Någon som ska hitta på något mysigt idag med sin sámbo?

• lena86

jag och sambon köpte ny bil en volvo 940 och sen en 32tums tv och en fotoskrivare:D..

• festis kaktus

ja själv sitter man helt ensam med en sovandes dotter i famnen och har riktigt tråkigt.....

• älvanpurjo

fick ett fint silver hjärta runt halsen :) och blommor...

men nu sover båda grabbarna.. bara jag kvar uppe.

• AmandaPitkänen

Nä här firas ingen alla hjärtans dag inte, jag är själv hemma med bägge barnen nu i 2 dagar för Johan är på kurs med jobbet nere i Helsingborg.. Och inte hinner vi fira till helgen heller för då åker vi till Stockholm å hälsar på mina föräldrar.

Var på erikslund häromdagen och var in på Catalog och tittade runt lite. (de har ju grymt billiga barnkläder där ) Och gissa om jag fyndade! Jag köpte 2 "koftor", 1 långärmad tröja (typ jumper) och 2 kjolar till sommaren... och jag gav 115 kr för allt!! (alltså till mig pratar jag om nu, inte kjolar till mina söner )

Så imorgon ska jag nog till erikslund igen fast till barnens hus å titta på en ny syskonvagn. Är sugen på nån smidig syskonsulky till våren/sommaren

Nä ikväll är det TV Kl 21 är det "what about Brian" och kl 22 är det "lustgården" (tror jag det hette, det nya sexprogrammet för tjejer mellan 18-35 )

Ha det bra alla!

• lena86

ja är de så bra program är de snart dax att hoppa in i duschen

:D

i mon ska ja typ arbetsintervju på ica i resturangen:D

• hippiemicka

jag fick jätte fina rosor med leverans hem igår av min älskling=) heheh..

hm ja hängfer ej med hit o dit står det massa om träffar men ingen som satt bestämt datum..hm men då säger jag så här nu då
    att den
    måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka

• lena86

vet ej om fika så alfon tycker inte om att sitta still

• älvanpurjo

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...