• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • sööt

ja kanske kan köra en helj dag så alla kan komma.. min lilla går juh på dagis å jag e på kobbcenter på dagarna..? å får förhöppningsvis jobb snart..?? vilken dag kan ni bäst??? skriv upp er.. har inte bestämt vilken lördag/söndag än....

lördag?

söndag?

• Twicted

nja lite svårt har inte pulkan med... =) men jag kan åka lite skoter åt er oxp om ni vill =) hehe

det blåser som fan här... man kaninte gå ut... det var tur att vi åkte i går för dom hade stängt av höga kusten bron i dag....

• hippiemicka

sööt..jadu det beror juh lite på vilken lördag eller söndag=) dennna helg eller när??

• hippiemicka

nettan kläderna har kommit=)

• Mi Amore

Mickan: Hittade ni ägaren till bilen?

• hippiemicka

MIAmore nee=/ haha ja såg er ute nyss utan för mitt fönster=) har lillan blivit stor nu då??

• Mi Amore

mickan: tråkigt! Ja nu har hon blivit stor Hon var påskkärrning igår (fins bild i galleriet) super söt!
    köpte godis igår morse vid halv nio till påskkärringarna, men det kom inga igår, och kommer det inga idag heller så kan jag inte lova att det finns nå godis kvar hehe

• hippiemicka

MiAmore. ÅÅ så söt liten påsklkärring..bella har inte vartnån en iallfall=) ja hölll mig borta igår för ville ej ha hit påskkäringar längre det e juh så många som går ibland o dem einte utkläda säger inte ens gladpåsk utan bara sätter framskålen o ska ha... så öppnar inte (om ja inte ser nån liten liten sötis=) hehe

• hippiemicka

MiAmore vi kollade upp namn tillägaren på bilern han som äger den bor iallfall i din trapp=)hehe

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...