• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Jag mår illa nu, och har verkligen en stark molvärk... känns faktiskt rätt bra, för på förmiddagarna börjar jag alltid tro att jag har inbillat mig när det gäller allt...

• Maglan

Sofis

Åh..det låter ju bara mer å mer lovande för oss :)
    Min molvärk är kvar...illamående har jag..kan dock bero på ciderna igår med :P
    Men har ju mått illa tre dagar nu så..
    Har absolut ingen matlust heller :(

• Sofis

Maglan: jag kan bli superhungrig men känner verkligen inte för att äta, jag stoppar i mig nåt bara för att jag måste... typ idag har jag ätit en halv talrik gröt och en toastmacka....

• Maglan

Sofis
    Det är fan jobbigt att tvinga i sig.. :( Brukar kunna äta hur mkt som helst dagen efter jag..men inte idag..köpte en barnbox bara..åt inte ens upp den :P

• Masqito

Maglan: Det låter ju fint det där =))
    Sitter och ryser/fryser hela tiden nu. Har långkalsonger på mig också och långtröja upp till hakan..

Fru Wadell: Det är väl bra att ha lätt för att bli gravid..hoppas jag också har det. =)
    Jag hade en vinkväll igår så det blev några glas..har pratat med syrran om alkohol innan BIM och hon sa att det inte är någon fara, för teoretiskt sett så vet man ju inte om man är gravid.

Får hoppas att det stämmer...

• Sofis

Maglan: haha känner igen det där, imorse när jag skulle äta gröten var jag tvungen att proppa den full med sylt och socker för att "locka mig själv" att äta av den, åt halva sen fick det vara bra... på jobbet sen åt dom frukost och jag brukar älska att sitta och chattra o äta rostat bröd med kollegorna, och jag fick i mig en liten toast macka o ett glas vatten... blir ju mätt tokfort ju... vilket iofs är bra för jag har gått ner 1 kg på en vecka

• Maglan

Masqito

Tror inte det är nån fara..var ute en sväng jag igår. Kom hem sju i morse :P Fy mig :) Men det var så fruktansvärt kul :)
    Du behöver nog inte vara orolig för om du är gravid så tar ju inte fostret någon näring för dig än på det sättet..

• Sofis

Det där med att frysa.. det är helt tvärtom för mig, jag är så himla varm hela tiden... får blodsvallingar och är allmänt jättevarm, FÖRUTOM fötterna som är superkalla

• Masqito

Fru Wadell: Mina finnar är också små, men blanka och ser ut som dom spänner ut från huden..iih.

Sofis: Eftersom jag inte känner av nåt illamående så stryker vi det från listan..hahah