• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Yrrepyrr: Jag hoppppas verkligen att det gör det. För annars blir jag orolig över molvärken... illamåendet är inte så farligt, det kommer och går över nästan lika fort, men molvärken finns det nästan hela tiden, och det är ju inte normalt i så fall... hur går det för dig då??

• vice99

När jag väntade min son, för nu 8 år sedan, så hade jag ont i höger sida under ett par veckor. Det kändes ungerfär som mjälthugg men även lite längre ner mot höften.

Hoppas att det är så att det är en lite bebbe som vill fastna där inne.

• Masqito

Har kännt av idag att det känns som att det är nåt som står mig upp i halsen, inte illamående direkt, men en olustig känsla.
    Sen kan jag bli varm i magen emellanåt..

• Masqito

Och fick världens vattniga flytning idag, så det kändes som jag hade kissat på mig..*skratt* ursäkta mig..
    Jag är på ÄL+7. Nån som haft liknande?

• Sofis

Masqito: Jag har också haft vattnig flytning idag... hur är det annars med dig?

• Sofis

Yrrepyrr: Lycka till med väntandet Jag hade ÄL för typ en vecka sedan, och det känns mer som ett halvår sedan, så se till att ha nåt att roa dig med

• vice99

Om det är så att jag fick äl nu inte förra helgen så har jag lagt mig fel i listan. Borde ligga på den 16 istället. men jag ligger kvar på den 12 så får vi se.

Ska till kk på måndag och ta progesteronprov. Är det någon som vet vad man ska ha för värden för att det ska ha varit äl. Förra gången jag åt pero dvs för två år sedan så sa de att proverna inte var någe bra. Jag kommer dock inte ihåg vad det var för värden.

• Yrrepyrr

Tja..man ska inte dricka kaffe och har inget jobb..Man får väl bli data missbrukare då
    Skämt åsido Nu har man ju åtminstone nåt att vänta på..att vänta in ÄL är mindre kul..