• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Sofis o Maglan: Jag läste att det är vanligt att få en vattnig flytning om man är gravid =) Hoppas att det stämmer, för sån här flytning brukar jag inte ha mellan ÄL och BIM.

Annars känner jag mig lite konstig i kroppen, lite trött, molet har lugnat ner sig lite. Fryser/ryser väldigt lätt

• Maglan

Sofis
    Jadu, rätt så bra nu när man fått i sig lite mat :)
    Själv då? Gått bra å jobba?

• Sofis

Masqito: För mig har molet blivit värre idag, har det hela tiden nu, det brukar komma först på eftermiddan... vad trevligt det där med flytningarna

• Sofis

Maglan: Jag jobbar sånt här drygt 7-12, 16-21 pass Så måste snart tillbaks till jobbet igen...

• Masqito

Sofis: Det ilar och hugger mest till ibland..men det är som du säger. Man känner av det mer framåt kvällen. Hur har du det med hyn då. några förändringar där?

• Sofis

Masqito: det har ploppat upp en del finnar i mitt annars finnfria ansikte... idag insåg jag att jag har typ 4 finnar vilket är VÄLDIGT mycket för mig på en gång... hur ser det ut för dig då?