• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Maglan: Exakt..jag var ute och gick när jag fick den. Kändes plaskvåt, syns inget i trosorna förutom lite svagt ljusgult.
    Jag orkar inte vara skenis en månad till..
    Mina symptom hittills:
    Trött
    Fryser lätt
    Huvudvärk
    Molvärk
    Tunga,svullna och ömma bröst
    Ådror på brösten
    Vattnig flytning
    Finnar

• Fru Wadell

Mina symptom hittills: Illamående till och från, ömma bröstvårtor, hade grymt mycket flytningar förra veckan (mjölkvita i ordentliga mängder), mensvärk/knip i magen längst ner...

• Masqito

Fru Wadell: Det låter lovande, får hoppas att det är nån som bosatt sig därinne hos både dig och mig =)

• Maglan

Masqito

Mina är:
    Molkvärk
    Stickningar i magen ibland
    illamående
    Tröööötteht
    Finnnar
    Massa flytningar
    blir lätt kall om händer och fötter
    Kallsvettningar

Har absolut inte letat symptom..

• Fru Wadell

Masquito: Ja verkligen! jag har aldrig varit skengravid eftersom jag tydligen har väldigt lätt att bli gravid (har aldrig hunnit bli skenis) jag hoppas att det är något litet pyre och att den stannar där!! igår stack det till i bröstet lite oxå. Igår drack jag vin, fick lite oro oga av det men jag drack typ 2 gals så det borde vara pkej. Det ska ju inte ha ngn inverkan så tidigt. Men de två graviditeter jag haft har varit så pass att jag alltid haft/varit på fest i samband (dagar innan jag plussat alltså) och det har bara slutat i missöden. Tänker inte chansa denna gång. Dricker ngt glas vin om det är negativt för man vill ju inte chansa! Låter det fjantigt??

• Fru Wadell

Maglan: Finnar har jag oxå fått. När jag varit gravdi har det varit en annan sorts finnar. Det är som små små finnar som man inte ens behöver klämma utan man tar bara naglen och dra över dem så spärcks dem... har aldrig sådanna finnar annars. Usch va ofräscht det lät!! *fnissar*

• Sofis

Hihi, jobbar med en kille som har allt under kontroll, han står o lagar mat nu och det finns inget för mig att göra, så vad gör man? Jo man går ju in på FL förstås

• Maglan

Fru Wadell

haha..ja jag börjar ju fundera då jag aldrig brukar ha finnar..var flera år sedan jag hade någon..men den har säkert bara ploppat upp för att jävlas så man ska hinna bli så mkt skenis som möjligt innan bim :P