• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs Bee

Hejhej!
    Finns det plats för en till?? Är ganska ny här på FL...har försökt lägga till mig på listan men vet ej om det blev rätt, kanske någon kan kolla?
    Är på 2:a försöket efter uttag av Levonova-spiral. Har kollat med CB´s ÄL-test denna gång och fick positivt 2/2, BIM är 15-17 men väljer 17:e på listan.
    Ser fram emot att börja leta symptom=)

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e),
    Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(10)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (6)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e) Mrs Bee (2:a)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 49

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49

Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• MinnY

tjenare. jag känner ingenting än så länge:( men det kanske är lite tidigt. hade ÄL den 1/2. någon här inne som kännt nått så tidigt?

• Masqito

MinnY: Jag har haft molvärk sen dagarna före ÄL (måndags) och har nu märkt av svullna och ömma bröst, trött och fryser lätt..
    Idag fick jag även en vattnig flytning..

• Masqito

Det kan lika gärna vara skenissymptom..men man hoppas ju att det är nåt därinne..Min mage har varit svullen och spänd i några dar också,ser ut som jag är gravid..

• Beautyflie

Humm. Nu har jag en fundering. Jag har haft lite som mensvärk mest hela dagen, och nu gör det rätt ont på höger sida bara. Undrar om jag har ÄL idag då? Har liksom aldrig känt av det förut, så det känns lite skumt... Ni som brukar känna ÄL, hur känns det?

• Minxy

Jag har fått ömma bröstvårtor. Inte alls kul Det är så jobbigt att de flesta gravsymptom passar in som PMS också!

• Sofis

Beautyflie: så kände jag också två dagar in ÄL! Så du är inte ensam iallafall
    Mrs Bee: Välkommen till gruppen där alla ska plussa snart