• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Usch vad jag börjar känna mig känslig nu... Sitter här på jobbet, helt slut, med den där jäkla molvärken i magen... BIM om 9 dagar.... jag vill bara gråta Är det nån annan som också börjar känna att humöret drabbas??

• Masqito

Önskar det var den 14:e så man kunde testa..Börjar ana att jag inte kommer kunna hålla mig..

• Masqito

Sofis: Mitt humör är upp och ner..tänder till på en femöring och känns som jag har en klump i halsen..Sambon har reagerat på mitt humör.

• Maglan

Sofis

Nu är mina vårtor ömma om man tar på dem...har ser även ådrorna hur tydligt som helst :P

• Sofis

Masqito: mm, min med, det går verkligenupp och ner, nyss var jag jätteglad men nu känner jag mig som en svullen gris...

• Sofis

maglan: nice få se nu, har vi alla tre något symptom som har med brösten att göra? *nyfiken*

• Masqito

Maglan: Grattis..nu behöver vi inte stryka symptomet ådror på brösten..mina bröstvårtor e oxå ömma..könns som blåmärken

• Sofis

står era bröstvårtor ut lätt? Jag behöver bara ta på mina så 'ploppar' dom ut, förut har jag behövt blött eller blåst på dom för att dom ska göra det...