• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Lycka till alla andra, när jag fick mens gav jag er bättre odds att plussa..Bra va!!

• Syrran79

Masquito: bättre lycka nästa gång!

Själv har jag inga gravsymptom alls, tror inte det blir något för mig heller...

• Tinkerbelle

Masqito och Hyacinth- j@#¤#la skit tant!!!Tycker inte att det är så kul att ni gjorde statistiken bättre för oss andra. Ville ju att ni skulle plussa

Upp med humöret Syrran79 och Licia, inga gravsymptom kan faktiskt vara väldigt bra, det betyder ju inga PMS symptom heller ju

• Yrrepyrr

Jag tror att jag har fått blåskatarr..kissar ofta och det svider har inte haft det sen jag var 13 år med tajta jeans och utan långkallingar..)
    Måste man ha antibiotika om man har det eller räcker det med att dricka mycket vatten?

• Licia

Tinkerbelle: tack för uppmuntran. Känns bara så desperat att det inte skulle bli nåt nu heller när man verkligen tyckt man gjort allt....

• Tinkerbelle

Yrrepyrr - för mig brukar det, peppar peppar, räcka med massor med vatten, hellst citronvatten som jag kolkar i mig snabbt. Försöker hålla mig ett tag då också. Dricka mycket är bra, helst surt. Tranbär funkar kanon mot uvi! Finns att tabletter att köpa på hälsokosten, och givetvis är tranbärsjuicen bra.

• Syrran79

Tinkerbelle: ok, det låter ju bra!

Yrrepyrr: om du kissar ofta och det svider låter det som att du har fått en urinvägsinfektion. Proppa i dig C-vitamin och boka in ett besök hos husläkaren så att du kan få en antibiotikakur.

• Yrrepyrr

Tack, citrovatten måste ju funka med i sånna fall, det är ju surt!
    Tack för tipset!

• Tinkerbelle

Licia - känns samma här. Känner ingenting, man letar o letar efter symptom men det finns inga. Men sen kom jag på att jag inte har PMS heller, bidde lite gladare då! Fast vi har nog oddsen mot oss den här månaden. Men, man vet aldrig....