• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Tinkerbelle: jag hoppas verkligen att du har rätt!!! Det vore så makalöst fantastiskt!!! Jag vill egentligen inte hoppas för mycket, men det är ju nästan omöjligt att inte hoppas alls...

• Johanna 80

Tänkte vänta att testa tills onsdag i alla fall om inte mensen har kommit. Har ju bara ett enda test kvar där hemma. Men visst blir man sugen!

• Maglan

snöhästen

Jag testade senast igår morse :/
    Så jag inväntar mensen jag.. å kommer den inte på nå dar så får ja väl testa då..

• snöhästen

Håller med Johanna80! Men jag tror att det är bra att vänta om man kan., så slipper man en massa frustration över att inte veta om man kan lita på resultatet ändå... *been there done that* Men visst, det bor nog en liten testnarkoman i oss alla... Jag har också bara ett enda test hemma (dyrt inköpt på apoteket) och det är nog det som avhållit mig från att inte testa i förtid.

Sedan ska jag inte sticka under stol med att jag verkligen tycker om att följa andras testningar!!! Det är nästan lika spännande som när man ska testa själv!!! Så ni andra får vääääldigt gärna testa på hur mycket som helst så sitter jag här och håller mina tummar för er!!!

• snöhästen

Sedan är jag FL-narkoman också! Måste se till att få lite jobb gjort! (det är hopplöst att ha datorn som arbetsinstrument under denna väntan!) Tror jag måste sätta väldigt fyrkantiga gränser och lova mig själv nu att inte titta in här igen mer än högst varannan timme... Nu tittar jag HELA TIDEN vilket gör att jag inte kommer igång med någonting av det jag EGENTLIGEN borde ägna mig åt.
    Hej så länge alla tjejor!!!

• Azalea74

Snöhästen skrev:

Sedan ska jag inte sticka under stol med att jag verkligen tycker om att följa andras testningar!!! Det är nästan lika spännande som när man ska testa själv!!! Så ni andra får vääääldigt gärna testa på hur mycket som helst så sitter jag här och håller mina tummar för er!!!

Amen to that!!! Håller med! *yeah*

Jahaja....trodde det fanns nån magisk troll-formel där man kunde passa in...inte det inte (apropå låg- eller höghormonare). *suck*
    Hm, testa på BIM -6 säger du, Maglan? Ujdå, nu börjar jag sakta dras mot badrummet.. Har billigatester...de är skit, va? Har inte fått nåt utslag NÅNSIN på dem!! Jo, kontrollstrecket men inget streck jag önskat mej... Nä, väntar nog till fredag. Tror jag

• strojes

usch nu börjar verkligen nerverna spöka när det bara är dagar kvar... funderar på att testa mig på onsdag morgon och hoppas på plus att överraska gubben med på kvällen på självaste alla hjärtansdag! skulle ju vara bästa sättet att fira på tycker jag!

kände av magen igår kväll igen... och har allmänt en skum känsla i kroppen. blir trött för ingeting också super anfådd bara att gå upp för trappan.

• Maglan

Ise74

nä ja ha inte testat på bim-6..
    Börjar fundera på om bt är skit jag med :/
    Men som sagt. Ingen tant än. Tittade med en tampon för säkerhetsskull..men en massa vattniga flytningar så det känns som om den kommer hela tiden..
    Magen är svullen med så ja måste ha trosorna jättelångt ner..å svettningar nå jävulska har jag..men båda kan man ju dock relatera till tanten :(