• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Snöhästen - jag vill egentligen vänta ut BIM. Har ju lyckats med det tidigare. Alltid testat på BIM+ ngt då. Men den här månaden verkligen dras jag mot testen. Jätteskumt! Men eftersom jag är osäker på om BIM är imorgon eller på Alla HJärtans så vet jag inte längre... OM mensen håller sig borta vill jag nog testa först på fredag. Trist att förstöra Alla Hjärtans med att testa neg.
    Vad säger du, ska vi testa på fredag om städpatrullen är borta tills dess?

• Maglan

God Morgon Brudar!
    Nu är den stora BIM dagen här för mig :P
    Å ingen tant än så länge. Mår lite illa nu på morgonsidan. Kände inget direkt när ja klev upp..men nu börjar det smyga sig på..

• Azalea74

Howdy gals!!! En fråga: hur vet man om man är låg- eller höghormonare? Med mitt andra barn plussade jag på BIM-dagen och det blev ett + efter 2 sekunder....ÄR man antingen det ena lr andra lr kan det ändras under tidens gång? Jag suktar då efter hur tidigt jag kan testa *host host* (BIM i helgen). Vissa "säger" ju att man kan testa på BIM -3..

• Maglan

Ise74

Jag testade på bim-3coh bim-1 och fick minus.. men det är ju inte ens säkert att jag är gravid än då :(

• snöhästen

Tinkerbelle: ja, fredag är en bra dag om tanten med skurhinken mot all förmodan håller sig borta från mig... (I wish...)
    Maglan: ska du testa idag? (minns inte vilken dag du testade senast?)
    Ise74: jag tror inte man kan veta om man är hög- eller låghormonare. Men jag INBILLAR mig att om man har en massa tydliga symptom så BORDE det vara ett tecken på att hormonerna är höga, men den teorin verkar inte helt stämma heller tror jag. Har en känsla av att jag läst om personer som känner sig gravida och testar minus men sedan ändå får ett plus... Det är en mycket bra fråga dock... skulle också vilja veta!!!

• Johanna 80

Idag är det BIM-dagen för mig...ingen mens än, men värk i magen. Hoppas det inte är mensvärk!

Grattis till håll min hand!!

• snöhästen

Johanna80: Ska du testa nåt eller lyckas du avålla dig från det? *nyfiken*

• snöhästen

avhålla skulle det stå förstås...

• Tinkerbelle

Hoppas allt går bra Johanna 80!!!

Snöhästen - på fredag får vi våra efterlängtade plus!!!!

Ise74 - det verkar vara så olika när man plusar. Har hört att det finns de som plusat på BIM-6 och -5!

• Yrrepyrr

Nu var den obligatoriska linfröfiberhavregröten nedpulad,
    Följer med stort intresse alla bimmare!