• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Pännande Billecart!!! Jag ska vänta tills på fredag (men tror att jag vid det laget inte längre behöver något test) men jag håller mina tummar för dig imorgon!!! Lova att genast berätta hur det går! Vi är många som är nyfikna och sååååå förväntansfulla LYCKA TILL!!!!

• Maglan

Gah..mensverken blir starkare å starkare..eller kommer i omgångar rättare sagt :/ Tror tanten kommer när som helst :(

• Billecart

Puh, hoppas på ett +.

Skriver när jag är på plats på jobbet. Hi hi, ni läste rätt. Vem kan jobba när man kanske bär ett litet liv i sig?! Generad

• Yrrepyrr

Johanna 80 fick besök av tanten..

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77,(11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5), Billecarte (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 42

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85,Håll min hand(4)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito Johanna 80(11 st)

• snöhästen

Instämmer Billecart! Denna väntan är inte bra för arbetsmoralen!!! (Hur gör du den generade gubben..?)

• Miss Skellington

Nu jobbar visst kärringen på högvarv... Tråkigt! Hon kommer nog hit vilken minut som helst. *suck*

• Minxy

Ååååh...jag VILL inte att tanten ska komma! Jag känner mig så jäkla maktlös - det finns ju ingenting man kan göra!

Testade med grav.test från Billigatester imorse (BIM -1) och fick självklart negativt. Blir så less. Om det bor ett skrutt i min mage så borde jag ju sett åtminstone ett svagt plus...

• nelly 2007

Ida kom tant röd och hälsa påFundersam,
    så jag får väl ta och flytta till "IVF-sidorna" istället..
    Lycka till allihop och hoppas ni plussar snart