• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Tinkerbelle

Hej Hej!
    Jag tror det är positivt att inte ha symptom :P
    Själv har jag BIM idag..lite lätt molvärk och yrsel..inge mer..

• Tinkerbelle

Hoppas du får bort det snabbt Yrrepyrr - bara tanken på uvi får mig att känna av det... Blä!

• Tinkerbelle

Tack Maglan - hoppas att tanten håller sig borta från dig nu! BIM dagen är verkligen hemsk! Spring på toa stup i kvarten....

• Licia

Ni som har BIM nu, tisdag och onsdag - när ska ni testa?? Har lovat att inte bli slav under testerna men det är ju såå svååårt!!! Vad gör man för att låta bli? Man blir ju bara ledesen om man testar och får minus....

• Tinkerbelle

Licia - joina oss som tänker testa på fredag! Här kliar det i fingrarna att testa, men jag vill verkligen ge BIM en chans och slippa bli så besviken....

• Maglan

Licia

jag tänkte kolla om tanten dyker upp...annars testar jag nog på onsdag :)

• Maglan

Tinkerbelle

Ja, hoppas det jag med :)
    Ja det är ett himmla toaspringande :P

• Licia

Tinkerbelle - men vad ni är duktiga!! Fredag! Jaa, i ofs så ska man ju ha märkt innan dess om det är nåt eller inte... Och då behövs det ju inte testas. Besviken blir man ju på vilket sätt man än upptäcker det. Förutom att man kan ha testpengarna till nåt roligare :)

• Tsarbabe

Imorse knackade det på dörren och när jag tittar ut genom tittögat ser jag en grinig tant stå där ute så jag bommade igen dörren och hon har inte kommit tillbaka än. (kände på tappen vid 5 imorse och den har börjat öppna sig ;-( )

Så tanten kommer väl egentligen vilken dag som helst fast jag inte vill..men det blir väl säkert en bebis nån/några månader framöver??

*har dock inte slutat hoppats än, vill så gärna*

Har lite mensvärk idag, inget annat...*suck*

Masqito: Fan, jag som tyckte det lät så lovande för dig (för mig med för den delen), men vi får väl stötta varandra i nästa IM-snack?

• Beautyflie

Jag kännerinteheller av någonting åt något håll, och jag brukar inte ha PMS-besvär innan mens heller. Men en konstig grej är att innan jag fick mitt MA så fick jag alltid ömma bröst 1 vecka innan mens. Den månad jag blev gravid fick jag ömma bröst 2 veckor innan mens, men sedan jag blev skrapad så har jag inte haft ömma tuttar nån gång, inte ens innan mens. Får mig att misstänka att allt inte är riktigt i balans i kroppen än...