• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Tänkte bara säga till alla oss som nu tyvärr fått besök av tanten, att jag nu lagt upp en BIM-tråd för v.11! Så det är bara att hoppa dit när ni känner för det..Bara ta nya tag!

Tsarbabe: Mmm..Det var inte så lovande för mig, men jag hoppas fortfarande att jag inte får se dig i nån BIM-tråd framöver
    Och det gäller alla här!

• Minxy

Hej! Oj vad ni skriver tjejer

Vad tråkigt för er som fått besök av den tråkiga tanten Bättre lycka nästa gång!!

Själv har jag inga gravsymptom ALLS! Det känns så jäkla tråkigt Just som jag sitter här och skriver så känner jag liiite mensvärk, så tanken lär ju komma imorrn för mig. Man får väl se det från den ljusa sidan - om tanten kommer imorrn så är hon ju iaf regelbunden...

• Miss Skellington

Hyacinth och Masqito: Trist! På't igen Det bådar ju inte gott för mig eftersom vi haft så lika symtom, Masqito.

Grattis ni som plussat!

• Peonia

Beautyflie: Svårt det där, jag har också haft ett MA och efter det har jag fått betydligt MERA pms med bla ömma bröst och kraftig mensvärk innan mens. Så jag tycker också att det har ändrat sig fast på andra hållet jämfört med dig då... Gravid blir jag i alla fall inte fler ggr verkar det som. Hur längesen är ditt MA? Kroppen kanske snart är i balans igen, hoppas det!

• Beautyflie

Peonia ---> 2 oktober, alltså 4 månader sedan... Blev gravid på tredje försöket då, så jag hade väl väntat mig ungefär samma tid nu, men icke...

• Peonia

Ok, mitt var i maj o det var första försöket o nu händer absolut INGENTING... Man är ju inställd på att det kan ta lite tid men kanske inte åratal!

• Fru Wadell

Vad olika det kan vara! Jag slutade med P-piller i juli. Blev gravid i oktober. Jag fick MA och skrapades den 30/11, fick äl den 18/12 och blev gravid igen. Nytt MF nu den 16/1 och förmodligen är jag gravid igen (känns så). Så min kropp gick väldigt snabbt tillbaka och läkte fint Nu ska den bara fatta att man ska behålla dem oxå *s*

• snöhästen

Faann Masqito (äntligen stavar jag ditt namn rätt...) Jag trodde du skulle plussa faktiskt *sympatibesviken* Bättre lycka nästa gång! Kom ihåg pluspakten!!!
    Kram från mig

Fixar listan lite...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5), Billecarte (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 42

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85,Håll min hand(4)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito (10 st)

• Billecart

Skickar tröstekramar till er som inte hade tur denna gång...Ledsen

Har BIM 16:e. När ska ni testa som har däromkring?

Är det någon som ska testa imorgon på morgonen? Kan inte hålla mig längre utan jag gör det....

Är skengravid så det stänker om det. Om det är tanten är hon inte välkommen hos mig!!