Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Maglan: Låg är att den ligger närmare slidöppningen..

Ve och fasa!! Upptäckte två svaga "smutsfläckar" på bröstet.. men det är inte smuts utan det är pigment...

• Masqito

snöhästen: Är det sant??! Kan pigmentfläckar vara ett gravsymptom?..Har aldrig sett dom där förut.

Får upp hoppet igen...

• Masqito

snöhästen: På ovansidan av höger bröst nära vårtgården..För övrigt är brösten svullna och vårtgården lite åt ljusbruna hållet och verkar blankare. Har en liten pigmentprick på vvänster bröst som vanligtvis brukar var ljusbrun/orange hållet. Den har mörknat.

• Masqito

snöhästen..testade med billigatesters gravsticka idag och det var negativt..Väntar till onsdag om inte resten kommit.

• Masqito

Sms från storken kanske..haha det får det gärna vara..
    Var på toa nyss och såg att jag fått bruna flytningar i trosan nu. Märkligt att de kommer innan mens, annars brukar jag alltid få sånt när mensen tar slut..

• Masqito

snöhästen: Du är en sån person man ska ha med sig när det går åt helvete, för du kan få en att hitta glädjen och hoppet in i det sista Tack!

• Masqito

Maglan: Jag har nästintill obefintlig molvärk..känner av den mest som en molspänning. Håller tummarna för att du plussar imorgon!!

snöhästen: Den här tråden har blivit riktigt bra! Speciellt när man har så trevliga FL-tjejer att snacka med

• Masqito

snöhästen: Nej, och det ska inte vara enkelt att skapa en ny människa, det är därför det går fel så många gånger. Tänk så mycket celler som ska hamna rätt och fungera riktigt. Jag är fascinerad att det ens fungerar!!

• Masqito

Maglan: Håller alla tummar och tår..fick minus idag med. BIM-3
    så jag väntar till onsdag med nästa test.

Svar på tråden BIM v. 7