BIM v. 7
Tsarbabe: Javisst..känns inte som mensen kommer komma, har mest molvärk i nedre magen. Men jag har inte kännt på tappen idag, gör det imorgon, då är det BIM-1
Tsarbabe: Javisst..känns inte som mensen kommer komma, har mest molvärk i nedre magen. Men jag har inte kännt på tappen idag, gör det imorgon, då är det BIM-1
Maglan: Ingen riktig tant än..får hoppas att hon håller sig borta i alla fall 9 månader
Tsarbabe: Ja, hoppas bara att det är riktiga symptom, jobbigt att vara skenis! Men jag vet att tappen sitter lågt iaf och är ganska bred, men sen om den är mjuk eller hård vet jag inte än.
Tycker du jag ska kolla?
Maglan: Kommer vara svårt att hålla sig imorgon..får mina cb test då..Det kommer klia i fingrarna. Man vill ju så fort som möjligt få ett bevis på att man inte behöver oroa sig för att mensen kommer..
Kände nyss och den var varken låg eller hög..svårt att bedöma då jag har långa fingrar
Men den var hal, mjuk utanpå men hårdare under. Inte gummimjuk..haha Men fortfarande stängd.
Tsarbabe: Jag kommer testa på onsdag och hoppas naturligtvis på plus då =) Gonatt och sov gott!
Maglan: Nej då..inte än! Är ledig imorrn så det blir att sitta en stund till
Maglan: aha..trist! Det är en lyx att ha egen tvättmaskin faktiskt..
Vart har du din molvärk..vart känns det mest?
Drack en liten Jägermeister idag..tror inte att det är någon fara jag skulle vara gravid eller vad tror du?