Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Tsarbabe: Javisst..känns inte som mensen kommer komma, har mest molvärk i nedre magen. Men jag har inte kännt på tappen idag, gör det imorgon, då är det BIM-1

• Masqito

Maglan: Ingen riktig tant än..får hoppas att hon håller sig borta i alla fall 9 månader

• Masqito

Tsarbabe: Ja, hoppas bara att det är riktiga symptom, jobbigt att vara skenis! Men jag vet att tappen sitter lågt iaf och är ganska bred, men sen om den är mjuk eller hård vet jag inte än.
    Tycker du jag ska kolla?

• Masqito

Maglan: Kommer vara svårt att hålla sig imorgon..får mina cb test då..Det kommer klia i fingrarna. Man vill ju så fort som möjligt få ett bevis på att man inte behöver oroa sig för att mensen kommer..

• Masqito

Kände nyss och den var varken låg eller hög..svårt att bedöma då jag har långa fingrar Men den var hal, mjuk utanpå men hårdare under. Inte gummimjuk..haha Men fortfarande stängd.

• Masqito

Tsarbabe: Jag kommer testa på onsdag och hoppas naturligtvis på plus då =) Gonatt och sov gott!

• Masqito

Drack en liten Jägermeister idag..tror inte att det är någon fara jag skulle vara gravid eller vad tror du?

Svar på tråden BIM v. 7