Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

englabella: Okej..jag får hoppas att det blir en bf-tråd istället =) Måste tillägga att idag har jag kännt mig väldigt "lätt" i huvudet, inte yr..igår när jag borstade tänderna så blödde jag ur tandköttet. Det brukar jag inte göra, borstade ingen skillnad mot tidigare..

Maglan: Vad tråkigt! Men när jag plussade var det BIM+3-4 så det finns hopp!

• Masqito

Usch mitt humör..Tidigare idag var jag som vanligt, nu är jag så nedstämd och allt känns tungt. Är det vanligt att känna så innan BIM?

• Masqito

Yrrepyrr: Ja, dagarna innan BIM segar sig fram och man pendlar mellan hopp och förtvivlan..*väntar*

• Masqito

Är det nån mer som har BIM i början av nästa vecka, som har testat sig än???

• Masqito

Miss Skellington: Jag har också haft brunaktiga små flytningar i 2 dar..Undrar vad det kan vara? Har hört att det är vanligt med bruna flytningar i början av graviditet
    Gillar det där med att man är gravid tills motsatsen bevisats!!

Fru Wadell: Testade negativt igår också..är på BIM-2 idag.

• Masqito

Maglan: Vad hade du för test? Det stod nånstans att det är bättre att vänta någon/några dar efter BIM inan man testar. Men vem orkar vänta!!

• Masqito

Maglan: Hade också BT sticka..Har hört att dom är skit! Vi får se...

Sofis: Välkommen tillbaka tjejen!! Hur går det??

• Masqito

Maglan: Får hoppas att de visade fel! Hade bara en till hands så det fick bli den, har beställt cb nu och tipsade en vän och fick med en till gravsticka! jaja..den kanske visar bättre

Svar på tråden BIM v. 7