BIM v. 7
Håll min hand: Hade en BT gravsticka liggandes, så jag testade idag..minus såklart BIM-3, har beställt cb som ska komma på måndag.
Håll min hand: Hade en BT gravsticka liggandes, så jag testade idag..minus såklart BIM-3, har beställt cb som ska komma på måndag.
När ska du testa näst gång då??
Jo, det blir bäst då..då hinner jag märka om min "blödning" var mens eller inte..
Håll min hand: Ja, jag tror det. Har inte kommit nåt mer i trosan iaf. Får se hur det blir när jag ska på toa nästa gång.
Den slog verkligen ner mig..
JuniorJ: Natti natti..plussa lugnt!
Håll min hand: gorm-blödning?
Håll min hand: Ahha..jag var på toa nyss, ingen flytning
Jag kände tom på tappen och inte ens då fick jag nånting på fingret (ursäkta) En annan wow-grej jag upplevde var att mitt tandkött började blöda! Borstade ingen skillnad från tidigare, men ändå spottade jag tandkrämsblandat blod.
Håll min hand: Inget fusk nu..du behöver inte trycka hårt =)
Har du också märkt att ömheten i brösten ändras ofta, ena dagen kan jag vara jätteöm sen andra dagen bara lite öm. Går i vågor ibland
Håll min hand: *puh* Då kan jag skriva upp det på min normal lista också..tack =) Tycker nämligen att ömhheten börjar sprida sig in mot brösten igen.
Håll min hand: Vi hoppar över till den andra tråden och snackar, det blir lite enklare