Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Håll min hand: Hade en BT gravsticka liggandes, så jag testade idag..minus såklart BIM-3, har beställt cb som ska komma på måndag.

• Masqito

Jo, det blir bäst då..då hinner jag märka om min "blödning" var mens eller inte..

• Masqito

Håll min hand: Ja, jag tror det. Har inte kommit nåt mer i trosan iaf. Får se hur det blir när jag ska på toa nästa gång.
    Den slog verkligen ner mig..

• Masqito

Håll min hand: Ahha..jag var på toa nyss, ingen flytning Jag kände tom på tappen och inte ens då fick jag nånting på fingret (ursäkta) En annan wow-grej jag upplevde var att mitt tandkött började blöda! Borstade ingen skillnad från tidigare, men ändå spottade jag tandkrämsblandat blod.

• Masqito

Håll min hand: Inget fusk nu..du behöver inte trycka hårt =)
    Har du också märkt att ömheten i brösten ändras ofta, ena dagen kan jag vara jätteöm sen andra dagen bara lite öm. Går i vågor ibland

• Masqito

Håll min hand: *puh* Då kan jag skriva upp det på min normal lista också..tack =) Tycker nämligen att ömhheten börjar sprida sig in mot brösten igen.

• Masqito

Håll min hand: Vi hoppar över till den andra tråden och snackar, det blir lite enklare

Svar på tråden BIM v. 7