Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Maglan: Ahh..det är bra symptom Har kännt att det dragit och molat i min tjejmage idag. Var allmänt förvirrad idag, riktigt seg i kolan. Är ute och kör bil och glömmer helt bort vilken växel jag lagt i och hur växlarna ligger. Har aldrig varit nåt problem förut..Riktigt hjärndöd!

• Masqito

Maglan: Ja, annars söker jag upp en hjärndoktor..Haha. Den var bra med att köra mot rött. Inte heller så pigg kanske

• Masqito

Maglan: Haha..ja, det var tur att ingen såg..
    Vet nån av era närmaste att ni försöker få barn?

• Masqito

Miss Skellington: Ingen förutom mina närmaste vänner och min syster vet och dom håller tyst.. Det är roligare om det kommer som surprise, om nån frågar när vi ska ha barn svarar jag bara lite avvikande. Om några år..

• Masqito

Miss Skellington: Ja, då blir det lite svårt att vara neutral..

Maglan: Jaså..trodde ni försökte seriöst. Det vore ju kul om det blev nåt nu då! =) De flesta brukar väl bli till av misstag för att man inte håller på och sterssar upp sig eller är för aktiva.

• Masqito

Maglan: Ja, det är bra att känna stickningar har jag läst..Så vi får hoppas att det gäller för dig också!
    Jag har varit ganska gasig och hård i magen..i två dar hade jag vid ett tillfälle en sån skärande värk i rumpan och det blev värre när jag försökte släppa mig..hahha (ursäkta) Men det var nåt fruktansvärt, har aldrig varit med om maken. Gick på toa och det tog låång tid innan det hände nåt och sen kom det knappt nåt.

• Masqito

Maglan: Det är inte magen jag har ont i utan inuti det där hålet mellan skinkorna..hahaha Tycker du att fisarna luktar mer illa nu än tidigare?

• Masqito

Heej Tinkerbelle: Dina symptom verkar ju väldigt lovande Nu är vi tre som är hårda i magen, har inga jätteproblem dock, men märker att jag skulle behöva göra nr 2 oftare..
    Visst är det härligt att det Anja nu har tagit ett till guld och att Järbyn tog brons!!

Brukar bara förklara lite kort om vilka symptom jag haft och vad det kan betyda, men han vill bara veta om jag testat mig än
    Det är så underbart att FL finns så man kan snacka symptom med andra som vet vad det innebär!

• Masqito

Miss Skelington: Haha..det skulle vara härligt med hallon och rosor fisar..

Maglan: Jo, visst gör dom..Inte svårt att känna skillnad i lukter från tidigare..

• Masqito

Tinkerbelle: Jaså..vad jobbigt!! Men kan du inte köpa en till kur då eller är det farligt vid ev. garviditet?

Jag ska inte testa förrän på onsdag, men ska du testa imorgon??

Svar på tråden BIM v. 7