• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Minxy

Misan1: PÅ bipacksedeln står det att ÄL-testerna ger utslag 24-48 timmar INNAN ÄL. När ÄL väl påbörjats så ska testet inte ge något utslag om det fungerar som det ska.

• labolina1

minxy- Vet du om det gäller de flesta testerna?? vilket märke har du?

Kännde nämligen att min äl var på väg igår och i dag när jag testade för första gången så gav det utslag... (cb digitala test)
    i och för sig så känner jag fortfarande att det är äl på gång så du har nog kanske rätt!!

• vice99

Guuud vad ska jag göra. Borde sexa idag men orkar bara inte. har ingen lust, inga flöden och dessutom känns det nästan som skavsår där nere. Desto värre är att gubben känner likadant. vi hade sex i söndagskväll. Tror ni att det räcker att vänta till imorgon????!!

• labolina1

Vet hur det kan kännas.. Jag skulle sexat imorgon på morgonen, det är gaska mysigt iblandFlört

• Stil07

Jag sitter och ser på grammisgalen nu...så jag gjorde bara ett litet inhopp för att önska alla en riktigt god kväll..

• Stil07

Herre gud vad jag skriver slarvigt....nog för att jag är känd för att vara lite små galen men jag ser dock på grammisgalan och inget annat.

hej igen!!

• Yrrepyrr

Haha grammisgalen
    Godmorgon på er!
    Bara ett par minusgrader ute (Umeå) Så vi
    ska ut och jaga älg, sista dan man får det!

Ingen äl än för mig..jag mäter 35,5 g på morgonen, nån fler som har så lågt?

• Tinkerbelle

Yrrepyrr - det var lågt! Jag ligger mellan 36,1-2, du slår mig med hästlängder! Hoppas jagten blir god!

• Yrrepyrr

Mm och efter en timme var den 36,7 så jag antar att jag kanske mäter för tidigt..
    Nu när jag gick på dass hade tappen åkt lååångt upp och så var det tjockt slem..tyvärr han jag kissa innan jag mätte äl testet ska kolla kl 12..låter som äl men ite tidigt tycker jag..

• Tinkerbelle

Låter ju som om den är på G!!! Kul!!!!
    Min tempökning igår berode nog på orolig sömn, idag var den 36,3. Så ÄL är nog idag!

Svar på tråden BIM v. 7