• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Man kan om man vill smörja ugnsformen med smör..jag brukar ju jämt ha bacon i som jag steker i formen i ugnen först..då blir det ju av sig självt smort..typ..

• Yrrepyrr

Minxy har du haft äl ;9 Så kul..här är "fröet" inte satt än..men snart (hoppas jag)

• hyacinth

Yrrepyrr - skär du baconet i småbitar?

• hyacinth

Minxy - jag räknar och hoppas med dig!

• Sofis

Minxy, jag har också 14 dagar kvar till BIM... jobbigt att vänta så länge... när kommer du att testa?

• Stil07

Hej tjejer!

Tack för allt ert stöd vad gäller mitt cola drickande...

Idag gör vi ungsbakad falukorv med hemgjord potatis & morotsmos
    en barnfavorit!!

Falukorv i ungn med sötstark senap, bostangurka & senap i korven
    och i formen slänger jag i lite finhackad charlottenlök, tunna morotsstavar, färska champinjoner och färska tomatbitar, salt & vitpeppar + lite hyvlat smör på toppen (inte på korven)

Potastimoset med morötter.....innan jag mixar ihop det stöter jag kokt potastis & kokta morötter med lite smör, vitpeppar och salt och sedan 180 knyck på elvispen....

Vips så är middagen är serverad!!

Barnen äter inte det i formen men det är lätta att pilla bort innan servering.

Byta recept är en superidé....dessutom går det säkert fortare fram till BIM när man har lite att göra.

• hyacinth

jag har ju lovat mig själv att inte leta gravsymptom... nu sitter jag här och tycker att jag har ont i tjejmagen och undrar om det inte kan vara ett litet ägg som vill fästa...

• Stil07

hyacinth: vad vore livet utan symtom!!

Svar på tråden BIM v. 7