• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Beautyflie

ÄL på lördag och jag har ännu inte lyckats få ner sambon i ryggläge... Det blir så svårt med en 2½-åring i närheten...

• Yrrepyrr

Tinkerbelle, när skulle gubben komma hem?
    Verkar som vi har äl sammtidigt då

Beautyflie Kör stenåldersmetoden, ta honom i kalufsen och dra!

• Yrrepyrr

Tycker bara att det är fel..jag menar här på fl räknare ska jag inte ha förrän på lördag den 4 men kan "börja" den 1 nåja det är ju nästan ;)

• Tinkerbelle

Yrrepyrr - tror han borde komma hem runt 14-15-tiden. Beror lite på hur bra vägarna är... Men visst hoppas man på ryggläge omgående! Undrar bara hur sugen han kommer vara....

Beautyflie - "låna" ut blivande storasykonet! Eller sätt på en videofilm... Lycka till!!!!!

• Azalea74

haha, kul att läsa era inlägg! Är i samma sits: hur 17 ska man få ihop det?! Stenåldersmetoden lär bra å likaså raffset! Har förhoppningsvis ÄL i helgen....

• Tinkerbelle

Kör med allt!!!!
    Det verkar ju vara det vi är inne på nu! (Men hoppas vi drar gränsen vid GHB i alla fall).

• hyacinth

Det här med att känna tappen... Var sitter den och hur ska det kännas?? *nyfiken*

• Tinkerbelle

Kan ärligt säga att jag givit upp tappen nu. Den är väldigt individuell och oförutsägbart. För mig stämde inte något med konsistens eller liknande. Det enda som är bra är att man hyfsat kan känna om den är öppen eller ej.
    Men genrellt säger man att den ska vara hög, mjuk och öppen runt ÄL. Mellan ÄL och BIM, och mens och ÄL, kan den vara olika hög men stängd och inte mjuk. Strax innan mens eller vid blir den låg, hård och öppen.
    Men för mig stämde inte det förra månaden. Min tapp var hög, mjuk och stängd tre dagar in i mensen..... Så jag litar inte på den för fem öre längre!
    Men vill du känna kan du inte missa den, om den inte sitter superhögt. Är som en liten rundad tapp där inne, med en skåra i, eller hål om den är öppen. Den är aldrig helt slät eftersom öppningen alltid finns där.

Skickar med två länkar:

www.pernille.info/livmortapp.htm
    www.pernille.info/tappen.htm

Svar på tråden BIM v. 7