• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

Jag sitter på jobb men är mest här inne och snurrar och får absolut inget gjort! Just nu sitter jag mest och drömmer över hamburgare, pommes och massor med onyttigheter!!! Ibland (speciellt mellan ÄL och BIM) så tänker jag bara på onyttigheter och hela min kropp skriker att jag ska ändå bli gravid så ge mig fett och socker och allt annat onyttigt som jag aldrig annars unnar mig...

• Paw Print

Håller helt klart med er, och det är klart att folk som dricker kaffe oxå blir gravida, men man vill ju inte riskera att minska sina chanser...

Vi ska oxå ut i solen snart, jag och min son, men först ska vi bygga en legoborg. Lego rules!

• Beautyflie

Bara för att trösta lite kan jag tala om att jag förut drack minst 6 koppar kaffe om dagen (varje dag!) och blev gravid på tredje försöket

• Misan1

Tack för det jag har sån ångest för tre koppar om dagen... skönta att höra

• Tinkerbelle

Puh, känns lite bättre, Beautyflie!

Nyss inkommen från ett ymmnigt snöfall! Ska snöa hela degen här och det vräker ner!!!!

• Stil07

Jag har försök sedan förra veckans koffeindisk. att dra ner på mitt cola light behov och det fungerar även om jag har en hisklig huvudvärk....

....men om jag går efter USA´s forskning så kan jag absolut inte bli gravid med min konsumtion. Ett glas cola om dagen dit tar det säkert minst en månad till för att komma till om jag trappar ner långsamt enl. goda råd.

Jag är nere i 1 liter om dagen nu och då är väl chanserna 2 % att bli gravid så det är väl inte konstigt att det inte fungerar.
    Kan tala om för alla nya att jag säkert konsumerat 1&1/2 till 2 liter om dagen fram till förra veckan.....lika hemskt när man skriver ner det ....det blir så definitivt då.

Men jag kämpar...

Kram på er där ute i snöyran & solen!!

• Tinkerbelle

Hmmm, testa ÄL-sticka igen. Och det är ännu starkare positivt idag!!!!
    När bör ägget släppa då? Är det 12-48 timmar från första positiva stickan eller andra positiva stickan???? Vet inte om det är på G med lite ÄL-värk nu. Kan också vara en hungrig mage.

(Temphöjning på morgonen så nu vet jag inte vad som händer ikroppen riktig.....)

Stil07 - wow! Impressed... Bra för dig! Köpte själv en stor PepsiMax igår, men efter att jag läste det står den oöppnad... Men lite måste man väl få dricka ialla fall. Annars skulle ju bara renlevnadsmänniskor få barn. Man vill ju så gärna öka chanserna så jag undrar hur det egentligen står till med forskningsrören... Lite småskeptisk.....

• hyacinth

Stil07 - Jag tycker att det är jätte strongt av dig att ta tag i det! Kämpa på! Snart är du nere på en "rimlig" nivå! Jag håller på dig!

• hyacinth

Tinkerbelle - Jag tror att det är 12-48 från första utslaget.

• Paw Print

Stil07 Wow vad bra gjort av dig! Tycker att du är en bra förebild för oss andra!

Svar på tråden BIM v. 7