• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Paw Print

God morgon girls! Tjoho, idag har jag äl! Och nu har vi myst varje dag i 1,5 v + 2 ggr i går kväll. Ska mysa idag och i morgon med. Så om det inte tar sig nu blir jag tokig! (Som att jag inte redan e det...)

Blev jätteglad, för jag hittade en juice med både järn & folsyra i. Har nämligen inte vågat äta mina vanliga mitt val kvinna, för någon sa att de innehåller för mkt A-vitamin när man försöker producera bebbe. Att det istället finns en speciell sort man kan köpa. Men det har jag inte haft råd med eftersom jag varit hemma så mkt + att jag köpte så många tester förra mån.

Nu e det bara att mysa vidare & vänta på BIM. Bara 2 veckor kvar...

• Mrs  You
    Inget utslag ännu på stickan för min del men vi kör på ändå *ler* 
    trisst å vänta trodde det skulle bli utslag idag men det blev det inte...

• hyacinth

Precious Alva - Hur har det gått med ditt jobb?

• Licia

har desperat testat i 2 dagar men inget utslag på ÄL. Borde vara nu så vi mös igårkväll i alla fall :) Kanske blir utslag ikväll men då är inte sambon hemma. Hoppas verkligen att de små livena lever tills det blir dags för ägget att lossna...Blir oxå helt tokig om det inte skulle ta sig nu.

• Tinkerbelle

Hej Precious Alva gumsan! - Hoppas verkligen att det tar sig bra nu! Ni har ju verkligen oddsen med er Du måste återkomma med juciens namn. Vi är nog många hugande spekulanter på den vid det här laget....

Min stegring på ÄL-stickorna är över. Nu är strecken lika starka (igår var det enorm skillnad!!!!) Så jag tror att ägget släppte igår kväll, ganska sent. Eller att det är på väg att släppa nu. Vet ni om ägget släpper när det är positivt, eller ska stegringen gått ner för att ägget ska ha släpp????
    Så nu är det snart bara väntan kvar. Väntar först hem sambon vid halv-femtiden. Då ska vi allt hinna fånga upp ägget, om det inte redan är gjort... Vi är snart med i matchen!!! Sen får vi vänta BIM.....

• hyacinth

Tinkerbelle - jag hoppas det går vägen!

• Siili

Tinkerbelle
    Ägget släpper 12-48 timmar efter positivt test. Så om stegringen gått ner borde det väl vara mindre än 12 timmar kvar tills det släpper eller så har det redan släppt - tycker jag iaf.

• Yrrepyrr

Nu är gubben avklarad och skickad till jobbet
    Tinkerbell ingen aning faktist hur det är med äggen..man är sorgligt okunnig om mycket har jag märkt!

Precious Alva v ilken slags juice vad det?

• Yrrepyrr

Licia Jag upplever det som äl nu hög öppen tapp men ingen stegring på testen..
    Ger snart upp hoppet på sånna där nymodigheter
    Lycka till!

• Tinkerbelle

Tack allihopa! Tänker som dig Siili! I vart fall så borde vi ha några timmar på oss när han väl kommer hem.... Börjar snart klättra på väggarna! Men nu är han snart hemma i vart fall. Sen återstår det ju hur sugen han kommer vara. *suck*

Svar på tråden BIM v. 7