• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Vi myste ett par dar innan ÄL, men nu hade vi en eftersläntare =) Får väl hålla tummarna för att dom också hunnit igenom porten :)

• Masqito

Känner av äggstockarna fortfarande..speciellt min högra. Vet inte om det är vanligt några dar efter ÄL.

• Sofis

Jag har haft någon slags liten liten molvärk sen dagarna innan ÄL, så jag får anta att sån smärta är helt normal... första gången jag upplever ÄL, så, svårt att säga...

• Yrrepyrr

Tester jag..jag har ett gravtest som jag ska ta dagen innan bim, om inte mensen kommer då,,den brukar ju alltid backa en dag

På morgonen nu hade jag jättehög temp gämfört med förut..jag tror att jag har kopierat ungarnas förkylning jag..
    Menmen.. man får väl göka på som vanligt.varannandag..bam borde ju inte kunna missa då..

• Sofis

Yrrepyrr: ett gök varannan da gör dig och sambon gla Hoppas det tar sig

• Yrrepyrr

Haha det var ett bra rim Jo visst är det så man blir så medveten om symtomer jag har nog aldrig tänkt på äl överhuvudtaget...och jag är ändå 40

• vice99

Jag har inga flytningar alls nu. hade något konstigt, ej genomskinligt med lite babyrosa i, igår men absolut inget nu. känns tillockmed så att det är för torrt för att torka sig. väldigt känsligt. hade dessutom lite kliningar i går och i förrgår

tror ni att det kan vara så att det blev ingen ägglossning denna gång?

• Misan1

Jag har inget gravtest hemma nu tror jag och tänker inte köpa något heller förrän efter BIM dagen heller måste skärpa mig..

Svar på tråden BIM v. 7