• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • bertlyn

hehe, sjunde. Verkar som om jag är den som är på flest försök av oss alla
    Vet inte om jag ska ta det som något positivt eller negativt

Jag önskar er alla lycka till i alla fall!

Skam den som ger sig
  • hyacinth

Det måste ju vara större chans desto fler försök! Jag håller tummarna för dig! Jag tycker att det är skönt att veta att det är fler än jag som går och hoppas och som man kan ventilera alla galna tankar med!

• bertlyn

Visst är det så? Det är nog därför jag kan bli sittande här, så ofta och länge
    Det är roligt att läsa vad andra skriver och få kontakt med likasinnade. Eller hur?

Läste på din sida att du hade fått hjälp med pergo. Hade du mens under hela tiden sedan ni slutade med preventivmedel? Lite nyfiken...

Skam den som ger sig
  • hyacinth

japp mensen kom hela tiden men mycket oregelbundet. hoppas få ägglossning denna gången trots att jag inte tagit pergo nu men är lite orolig... :-S

• bertlyn

Jag håller tummarna för dig!
    Men det är bra att du testar med stickor. Jag har börjat tempa, vi får väl se hur det går med det, haha

Skam den som ger sig
  • bertlyn

Är det någon annan här inne som tempar?

Skam den som ger sig
  • cattis82

Fluffmoln - ja skengravid var det. Hade svårt att undvika det den här gången med tanke på att jag fick mens på BIM +5. Har du nåt tips på hur man softar och bara väntar..... :)

Bertlyn - det är lätt att bli beroende av att sitta här och kolla. Det är liksom ingen i ens närhet som man kan diskutera detta med. Då är det lätt att sitta här och jämföra och peppa varandra.

Jag har inte testat att tempa, tycker att det verkar lite krångligt, men det kanske det inte är.

• Minxy

Jag tempar inte. Använder mig av ÄL-tester istället. Det här blir vårt 4:e försök *suck*
    Visst är det konstigt att man kan tycka att det har tagit lååång tid innan det ens har gått ett år?

• bertlyn
    cattis82, du är inte ensam här inne om att bli skengravid. Det är jag varje månad, börjar bli lite av en trevlig vana

Det är verkligen en bra sida på många sätt. Speciellt när alla min IRL kompisar redan är gravida eller har bebisar

Minxy, Jag tycker gillar att testa nya saker... så denna gången blir det tempning. Äl-tester och stickor har jag också försökt mig på. Men med min oregelbundna mens så blev det en dyr historia...

Håller med dig om att det känns som en jätte lång tid. Det kanske beror på att man så gärna så gärna vill bli gravid, man verkligen längtar
    Skam den som ger sig
  • cattis82

Minxy - funkar det bra med ÄL-tester? Vilken sort använder du? Jag håller med dig om att tiden går väldigt saaakta numera. Vi ska påbörja 3:e försöket och det känns som de längsta månaderna i mitt liv.

Svar på tråden BIM v. 7