• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Rutiga Rutan

Det tycker jag med - dumma mens att luras hela tiden !

• bertlyn

Ja, precis! Kom om du måste. Men gör det på "rätt" dag!!

Skam den som ger sig
  • hyacinth

Dessutom så tycker jag att det är så dumt att mens och graviditet har samma symptom!!! Man tror ju att det har gått vägen varje månad... men icke så nicke...

• bertlyn

Hahaha, precis! Varför i all världens värld är det så!? Varför kan man inte ha ett typ av symptom när man är gravid och ett annat vid mens?? Hopplöst!
    Och så tror man att man äntligen klurat ut skillnaden, men lik förbaskat slutar det med att man är skenis

Skam den som ger sig
  • Siili

Jag håller med er i det sista! Jäkla pms-symptom som kommer och luras!

• Minxy

bertlyn: Jag gillade den där listan skarpt! Jag älskar att fylla i listor och hålla på
    Jag kanske kör med tempning nästa månad...

• bertlyn

Minxy, hihi, jag är precis likadan! Älskar att kryssa för och fylla i Skrattande
    Vore roligt om vi blev ett gäng "nybörjare", så vi kan peppa varandra!

Skam den som ger sig
  • Siili

Tempa är ingen bra metod för mig för jag går upp så olika tider varje dag (fast äl-test funkar bra + att jag lärt mig min kropp ganska bra). Men jag vill också fylla i listan. Jag ska nog använda översta delen bara! Det kan ju vara bra att hålla koll på symptomen så kanske man upptäcker något som inte är som vanlig pms.

• hyacinth

Bra idé Siili! Då kanske man kan se ett mönster i ömma bröst och annat smått och gott! Tack för tipset!

• bertlyn
    Haha, vad roligt att så många gillar listan! Glad
    Jag tyckte den var toppen, då allt verkligen fanns... Alla olika symptom och till och med en rad för samlag... Kan bli intressant att se hur ofta man egentligen har sex

Jag kliver upp olika tider varje dag, jag med. Så jag valde att alltid testa den tiden som är det tidigaste jag kliver upp Glad
    Skam den som ger sig
Svar på tråden BIM v. 7