• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Minxy

Bertlyn: Mmm....först så längtade jag i 1 år innan sambon var med på det hela och nu har både han och jag längtat i 4 månader. Det är ju egentligen inte så konstigt att man blir skengravid när man vill något så här mycket!

Jag har testat med billiga-testers ÄL-tester, men fick inget bra utslag på dom. Har hört att många har problem emd dom och ska därför prova CB ÄL-tester den här månaden.

• cattis82

bertlyn - det är bara det att jag kan inte låta bli att stressa upp mig, tror inte att det ökar mina odds för att bli gravid....

• bertlyn

Minxy, Ja då är det ju verkligen en lång väntan! Uscha. Våra bebisar kommer verkligen att vara efterlängtade

Billiga-testers äl-stickor var värdelösa. Jag blev galen av de där strecken! Så för mig egen skull så la jag ner... Men CB's är toppen! Mycket lätta att använda.

Skam den som ger sig
  • cattis82

Minxy - har också hört att de ska vara bäst, lite dyrare bara. Spännande.

• bertlyn

Hur långa cykler har ni?

Skam den som ger sig
  • cattis82

De senaste 5 månaderna har jag haft 26 respektive 29 dagar varannan månad. Skumt va? Den här gången kom mensen på dag 33. Så det kändes ju lite frustrerande. Jag räknar med att BIM ska vara på dag 29 nästa gång, vet inte om det är rätt att göra så.

• cattis82

ÄL kände jag tydligt faktiskt exakt 14 dagar före mens den här månaden. Så det kanske var ÄL som var sen.

• cattis82

Bertlyn - hur lång cykel har du?

• Minxy

Mmm, ska nog prova CB:s ÄL-test den här månaden

Jag har (tror jag) 29 dagar emellan. Eller 30. Slutade med p-piller 15/10 -06 så jag har bara haft 3 egentliga cyklar sedan dess.

• bertlyn

cattis82, Åh, men då har du endå en bra cykel tycker jag. Min är hel knäpp!
    Den senaste var på 40 dagar... Så jag har ingen aning om var den hamnar nästa gång. MEN om jag nu börjar tempa, så kanske jag kan räkna ut BIM med hjälp av äl

Det låter iaf som om din äl var lite sen.

Skam den som ger sig
Svar på tråden BIM v. 7