• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Siili

Ja, sedan finns ju tomma rader också så man kan skriva in fler symptom om man har det.

Aha, så det funkar att tempa vilken tid som helst bara det är när man vaknar? Jag hade fått för mig att man måste fortsätta gå upp sju om man började tempa sju.

• Siili

bertlyn
    Nu läste jag för snabbt. Såg nu när jag postat vad du egentligen hade skrivit.

• Stil07

Hej på er...long time no see....

jag har tokjobbat i några dagar ....så OJJJJ vad det skrivits här .....kul att det blivit fart i tråden

Bertlyn: Fantastisk lista har haft den i min hand i 5 minuter och den är redan ifylld....superkul......man måste fördriva tiden fram till "plus" på något sätt.

Hur mår Ni har Ni slutat blöda....nu börjar den stora väntan på pricka in ÄL?

Kommer Ni använda ÄL stickor?

Om man nu får utslag på ÄL stickor skall man mysa dagarna innan, på utslagsdagen eller efter för att ha störst chans eller hela tiden...Nån som har erfarenhet?

• Tinkerbelle

Hej hopp alla gamla och nya!!!

Kastade nyss in handduken i v. 2 tråden. Bestämde mig för att mensen kom nu, dumt att inte tro det... Hoppar in här och ser med viss blandad glädje att många gamla BIM-kompisar är här!!! Men nu vill jag faktiskt inte se er i de här trådarna efter v. 7, sen hoppas jag att vi byter forum

Ahh, vilken skit dag att få BIM på, om man inte plussar....

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, (4)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e) (3)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e) (2)

16/2:

17/2:

18/2: bertlyn (7:e) (1)

Kvar på bim-listan: 13

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 13

Statistik: 0,2 * 13 = 2,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Stil07

Välkommen hit Tinkerbille!!

Kram till Dig..

Även om jag också håller med att vi borde ses i en annan typ av tråd men hur det än är så är du ett tillskott här så lite små roligt är det iallafall att man känner igen några

Om du inte läst tråden innan idag så kan det här vara en rolig lista att fylla i (från sign: bertlyn)

www.fertility.se/Images/BasalChart_celsius.swe_tcm33-1839.PDF

• bertlyn

Hihihi, jag tycker det här med listan är jätte skoj! Fixa en du med Tinkerbelle! Glad

Siili-
    Kan du ha läst fel på grund av att jag försökte förnya mig, och centrera texten? Så, ska du inte börja tempa du med då?

Stil07-
    Vad roligt att du fyllt i den! Jag ser fram emot att skriva ner alla skenissymptom

Skam den som ger sig
  • Fluffmoln

hej tinkerbelle,

kul att se dig, men trist att det är i ännu en vänta-på-mens-eller-plus-tråd...

kramar

• Siili

bertlyn
    haha, nä jag var nog bara för kvick i läsningen.
    Jag har nyss beställt nya äl-test så jag får köra slut på dem
    innan jag börjar tempa. Hade jag en bra termometer så kunde jag iofs köra båda metoderna, men den jag har visar inte så bra. Hur dyr är en bra äl-termometer?

• Tinkerbelle

Tack allihopa!!! *vinkar*
    Är faktiskt lite glad att jag hamnat hos er igen! Skulle ju få ångest om jag inte fick följas åt med er ju... Hoppas verkligen att vi får följas åt i trevligare tråd snart! Tänkte bara meddela att att jag tar med mig de överbliva + från v. 2 -tråden hit! Här gör de bättre nytta känns det som Blir ju en del över där nu, även om det finns goda chanser att två plus rycker där...

Hade faktiska redan fixat samma lista som bertlyn tipsat om, fast på engelska (du måste vara min tvilling gumman, läser mina tankar...) Kommer börja fylla i den imorgon bitti.
    Mensen har inte börjat på riktigt än så jag får nog räkna fram mig en dag i tiden. Är lite osäker på om jag ska räkna fram mig en dag dock. Har, fram tills denna mens, ALLTID haft 27 dagar, nu blev det ju 30... Tänkte att jag kanske ska räkna 28 dagar då? Vad tycker ni? Ändrar i listan när jag vet om hur jag ska ändra allt...

• Stil07

Tinkerbille: Vänta och se när mensen kommer igång på riktigt och snitta dessa två månaders dagar....rättvist för månaderna om man nu kan se det så?

Svar på tråden BIM v. 7