• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • ia1982

Det är första månaden jag testar med dessa testerna.. men som sagt när jag nu på kvällen fick äl flytningar så blev jag lite förvånad, testade och det visade två starka streck!

Sofis: Jag har äl idagarna så jag kan omöjligt känna något nu. Är på dag 18 idag, så lite antagligen lite längre cykel denna gången. 3:dej försöket sedan missfall i v. 5.
    När hade du äl? Hur lång cykel?

Håller tummisarna för många plus

*** längtar efter en bebis ***
  • Mrs  You
    Okej jag tror jag skippar å köpa tester nu det är ändå så sent i cykeln,brukar din mens vara senare Ia då din ägglossning infaller sent?
    Min kommer den29:e dagen på pricken *konstigt*
    Jag inbillar mig att jag har ägglossning imån eller på måndag så än har vi inte gett upp jag å gubben min
  • ia1982

Jag brukar ha en cykel på runt 28-30 dagar normalt.. äl varierar lite men oftast runt dag 15-16.. Lutealfas på ca 13 dagar, vilket borde betyda att cykeln blir 2 dagar längre nu pga sen äl. Vi får väl se vad som händer...

Ska kasta mig över sambon så fort han kommer hem, MMS:ade de två tydliga strecken på stickan till honom förut.. han ringde från jobbet och jag log när han frågade om jag ville älska med den blivande brandmannen ikväll... självklart svarade jag  JAAAAAA

Kramar å lycka till

• ia1982

Misan1... min äl var sen denna månaden med.. dag 18, 3 dagar sen... så håller tummarna för dig! Jag fick utslag på äl testet nu ikväll

• Sofis

ïa1982: jag hade ÄL i tisdags, har ont runt livmodern (igår och i förrgår var det vänster äggstock) och så mår jag illa... jag hoppas det håller på att bakas en bebbe i ugnen

• ia1982

*bakelibak* hoppas verkligen att det blir en söt kanelbulle där inne

• Mrs  You
    Oj blivande brand man *hihihi*

Det tacka du självklart inte nej till hhiii...
    Ja vi får hoppas det är vår tur snart tjejer,och denna gången tänker jag inte låta mig själv bli sken gravid heller
    Fundersam

• ia1982

Stil07 Inga riktiga höjdare va? Tommy Nilssons var okej.. Vad tyckte du själv?

• Mrs  You
    Stil07 skrev 2007-02-03 21:53:19 följande:
    Vad tycker ni om melodifestivalen?
    Har förträngt att den existerar... snälla inte denna tråden oxå *asg*