• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • maria1978
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:59:14 följande:
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:10:14 följande: Hej hej!!Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??*måste ner te tvättstugan igen*Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar.. Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
    http://www.tv4.se/letsdance/527688.html?nb=1 

Testa den här då...
    Annars finns det ju en repirs på söndag
  • Ramonas
    maria1978 skrev 2007-02-16 23:17:45 följande:
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:59:14 följande: Ramonas skrev 2007-02-16 22:10:14 följande: Hej hej!!Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??*måste ner te tvättstugan igen*Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar.. Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..www.tv4.se/letsdance/527688.html Testa den här då...Annars finns det ju en repirs på söndag
    Nu såg jag Den sista dansen...

Det kan ju inte vara sant att Lasse inte åker ut...

Min favorit e Ju Ericka å Daniel... Helt klart! *Göteborgare som man e! *
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Hästtokigmamma33

efter i kväll bordde svenska folket inte få rösta längre det är ju fan ta mig skandal alltså

• maria1978
    Hästtokigmamma33 skrev 2007-02-16 23:32:21 följande:
    efter i kväll bordde svenska folket inte få rösta längre det är ju fan ta mig skandal alltså
    HÅLLER HELT MED DÄR....
  • Ramonas
    maria1978 skrev 2007-02-16 23:37:52 följande:
    Hästtokigmamma33 skrev 2007-02-16 23:32:21 följande: efter i kväll bordde svenska folket inte få rösta längre det är ju fan ta mig skandal alltså HÅLLER HELT MED DÄR....
    Håller med oxå!!!
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • getingmidja
    krinzon skrev 2007-02-16 22:44:06 följande:
    Blir så trött! Kan väl erkänna att det var kul att se Lasse i början men nu är det f..imej patetiskt! Stackars Harald som ändå dansar!! Korkade tittare som röstar på Lasse!
    Kunde inte sagt det bättre själv.
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Squeezetoy

Det är tråkigt att svenska folket känner att de måste rösta på en så dålig deltagare. Alltså, det är ju inte så att han kommer att bli bättre dansare direkt. Det är ju bara för att de tyckte synd om honom, men det är ju bara att inse att Lasse hade ju fått lägst poäng även om han hade varit frisk.

Men jag är faktiskt imponerad av flams-yvonne som riktigt skärpt till sig de senaste gångerna!

Tråkigt att Harald behövde åka ut, det var inte rättvist

• selh

Jag missade igår, ska se imorgon.. VIlken tid kommer det i repris??

Harald! Varför. Jag orkar inte med Lasse mer.. Inte heller med Ebba. Bye bye te dom..

• Frediza1980

Fattar inte varför man röstar på lasse! och han verkar ju inte fatta det heller! han verkar vara den som blir mest förvånad av alla, tror att han skäms lite, för varje gång så går han fram till de deltagarna som åkt ut nästan som om han vill be om ursäkt...

• Skumpis

Frediza - Ja, det är ju knappast hans fel. Jag tror också att han skäms och vill åka ut. Tycker nästan synd om honom. Undra hur länge folk tänker rösta på honom

Svar på tråden Let's Dance!