• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • nelly 1

men vad är detta
    tröttnar inte folk på lasse???

• ModerBlå

Det är faktsikt synd att folk inte röstarmed hjärnan utan med hjärtat i sådana här tävlingar....det var ju likadant förra året....

**ja ser det snöar**
  • krinzon

Blir så trött! Kan väl erkänna att det var kul att se Lasse i början men nu är det f..imej patetiskt! Stackars Harald som ändå dansar!! Korkade tittare som röstar på Lasse!

• Snö80

Nu blir jag förbannad så nu blir det Beach i stället på trean grrr

• Kaxmaja

De blev precis som jag trodde efter att ha sett omröstningen på aftonbladet. Helt sjukt

• Ramonas
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:10:14 följande:
    Hej hej!!Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??*måste ner te tvättstugan igen*Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • maria1978

*suck*
    Det är inte sant att Lasse får va kvar...Å man ser ju på honom att han inte fattar nå varjegång han blir vidare röstad.
    Ibland tycker jag det ser ut som om han blir besviken för att han är kvar...?!?

Svar på tråden Let's Dance!