• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Marängbagaren

Tycker att "Kurt Olssons Television" är mer genialiskt än allt som exempelvis Killinggänget gjort tillsammans (Torsk på Tallin undantaget). Damorkestern som inte ens fick stämma utan att han gnällde, men Gudrun som alltid hade tid att stämma sin triangel.

Men det är klart, mycket musikerhumor i det ...

Att han sen dansar illa är en annan femma ...

• Kaxmaja

Harald åkte. De stod mellan han och Lasse

• Pyff

Nej nu blev jag lite besviken faktiskt!! Jag tyckte Harald gjorde ett fantastiskt jobb - han gick verkligen in för dansen och var riktigt duktig - tyckte absolut att han skulle få vara kvar! Trodde LAsse skulle ryka efter floppen........

Pyff på er!
  • L jung

Tycker så himla synd om Brandeby som vill bli utröstad men aldrig blir det, trots att han inte ens bryr sig om att dansa längre....(jo, jag vet, han var sjuk under veckan och även den dagen) Mannen har nog ingen ork kvar längre.

Orsaken jag tror att han är kvar i tävlingen är pga såna där knäppisar som vill förstöra själva tävlingen... kommer ni ihåg att det fanns en hel hop med människor som hade gått ihop för att rösta fram en ung kille i idol som inte kunde sjunga...kommer inte ihåg hans namn nu.  Det var ju enbart för att förstöra idoltävlingen, och dom hade ju flera hemsidor då där dom peppa varandra att rösta på den där killen... tragiskt att folk orkar förstöra för andra istället för att bara byta kanal !!  Känns som det är det som händer nu med Lets dance i alla fall...man kan ju undra, eller?

• Frediza1980

L jung: håller med dig till 100%! han vill ju inte vara med längre...!

• maria1978

Ljung: Håller med till 100% jag med...å det är så trist att det alltid finns såna som vill förstöra!!

Å, vet ni att jag och min sambo skall sitta i direktsändningen på fredag!! JAG HAR VUNNIT TVÅ BILJETTER Kul...
    Får man se hur snackat går där