• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Barbaskön

Konstigt att inte Ebba klagade eller bortförklarade något ikväll?! Kors i taket

Nä nu är det dax för lasse att säga ajöss!

• HelenR

Ebba har jag fortfarande svårt för.... Lasse kan åka nu och nästa vecka kan Ebba åka...

• Yvonne81

Ebba gör inge bra heller tyvärr - hejade på henne först men hon utvecklas ju inte...

• Ramonas

Hej hej!!

Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....

Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??

*måste ner te tvättstugan igen*

Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Yvonne81

VA!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!!!!! Är det möjligt??? Lasse skulle ju ut!!!!

• Snö80

hur faaaaaaaaaan är det möjligt, sluta rösta på lasse

• LabLover

näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mickis74

Fattar inte heller

Ok, jag ser gärna att dom båda åker ur, men ändå.....mot varann så är ju Harald & Maria guld juh!!!!

Svar på tråden Let's Dance!