• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Kaxmaja
    Maria1978 Du får vinka till oss
    L + M = Sant
  • bellanbus
    maria1978 skrev 2007-02-19 16:12:55 följande:
    Ljung: Håller med till 100% jag med...å det är så trist att det alltid finns såna som vill förstöra!!Å, vet ni att jag och min sambo skall sitta i direktsändningen på fredag!! JAG HAR VUNNIT TVÅ BILJETTER Kul...Får man se hur snackat går där
    Ta med er munskydd hihi...

Neeej, bara skojade, hade minsann oxå velat se det live!!!
  • Squeezetoy
    Ljung: Håller med till 100% jag med...å det är så trist att det alltid finns såna som vill förstöra!!Å, vet ni att jag och min sambo skall sitta i direktsändningen på fredag!! JAG HAR VUNNIT TVÅ BILJETTER Kul...Får man se hur snackat går där
    Ååh, blir lite avis Jättekul för er!
  • Örnen76
    Grattis! Vad roligt  Inte aaaalls avis
  • Selma77

Kul tråd!
    Jag fullständigt ÄLSKAR Lets Dance! Det är så mysigt när fredagen infinner sig och man får sjunka ner i soffan med lite godis och Lets Dance!

• Frediza1980

Åhhh vad Kul Grattis! *Vill också*

• maria1978
    Kaxmaja skrev 2007-02-19 16:14:13 följande:
    Maria1978 Du får vinka till oss L + M = Sant
    Ja jag ska vinka...
    bellanbus skrev 2007-02-19 16:14:30 följande:
    Ta med er munskydd hihi...Neeej, bara skojade, hade minsann oxå velat se det live!!!
    Tar min egen hus kur innan jag åker...En näve vitpepparkorn!!
    Squeezetoy skrev 2007-02-19 16:14:52 följande:
    Ååh, blir lite avis Jättekul för er!
    Jag va inne och tävlade på Let´s danse hemsida...eller tv4:as Dom har ju tävling varje vecka där... Så in med er och tävla.
    Jag tävlar med alla namna i familje *skrattar*
  • maria1978
    Selma77 skrev 2007-02-19 16:16:27 följande:
    Kul tråd!Jag fullständigt ÄLSKAR Lets Dance! Det är så mysigt när fredagen infinner sig och man får sjunka ner i soffan med lite godis och Lets Dance!
    Jag gillar oxå att sjunka ner i soffan Får se vad jag tycker är bäst...Soffan eller live!!
  • Ta gueule

Någon som vet om amn kan få tag på musiken de dansar till. Enbart pga musiken tittar vi på Let´s dance

Min i-tangent har ett eget liv
  • Squeezetoy
    maria1978
    Vi bor ju inte i Sthlm så det skulle bli lite svårare för oss att åka. Höggravid är jag dessutom så jag nöjer mig nog med TV-soffan ändå. Men det hade varit kul att se ngn gång. Kanske om det blir en säsong till.