• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Mia888

Om en timma börjar det! Det ska bli kul att se utan den här göteborgaren den här gången

Hoppas på Martin och Cissi!

• Kaxmaja

Shit pommes fritt. Jag måste ju hinna duscha och laga mat innan de börjar. Oj oj får ta och snabba mig nu

L + M = Sant
  • Underbar

Tror ni att några av paren har fått ihop det`? Jag har länge tyckt att Martin & Cecilia verkar kära...vad tror ni?

• Underbar

Ok, Martin är väldigt förtjust i Cissi, men det är kanske inte så ömsesidigt

• Plitta

Har riggat upp chipsen o läsken på bordet. Snart vaknar väl min lillkille o håller mig sällskap när jag tittar på lets dance. Har blivit mitt fredagsnöje nu för tiden. Trisst när det tar slut. Må bäste par vinna!!! (Erika o Daniel)
    (Men dom andra är jätte jätte bra de med)

• jocer84

Tobbe är ju hutlöst bra! Vilket fotarbete och vilken rytm i kroppen han har!

• Squeezetoy

Däremot tycker jag att man starkt kan ifrågasätta klänningen som Agneta har på sig. Eller i varje fall den där saken framme vid bysten som mest ser ut som en förvuxen dusch-puff.