• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Squeezetoy

Ska man tro veckans skvaller i tidningarna så är det ju inte så konstigt att stämningen mellan Mårten och Helena verkar tryckt och att det i sig verkar ju negativt på dansandet. För han var egentligen inte sämst av de som dansade. Tycker att Malou verkligen inte har mycket på ett dansgolv att göra hon har ju varit dålig i tre danser enligt mig. Däremot förstår jag varför folk inte röstade på Mårten för man gillar inte att höra någon klaga så som han gjorde i reportaget innan själva dansen. Att Ebba klagade så också gynnade nog inte hennes röstantal heller men där har man kanske lite mer överseende just eftersom hon är så ung. Men hon är verkligen usel på att ta kritik. Hon såg verkligen ut som att hon skulle börja gråta.

Tobbe, tobbe tobbe, han är nog helt enkel så showig av sig, minerna är nog något som liksom bara är en del av hans personlighet.
    Lasse var ju betydligt bättre nu, och det är nog kanske lite lättare då att få lite oförtjänt höga poäng.
    Sämsta dansarna är nog Malou och Yvonne.
    Hoppas i alla fall att brottar-martin blir kvar länge länge i tävlingen, älskar hans kropp nämligen.

• Tina83

herregud, vad är det med Patrik Ekvall??
    vilket äckel han är!

tror att han är skitsnygg o sexig, huga!

o jag undrar vad carin da silva o patrik har för sig egentligen...han tog o höll henne på rumpna flera ggr, länge...

• Kaxmaja

Jag gillar inte heller Patrik. Har aldrig gjort de heller

• Barbaskön

Patrik är lite "typig" tycker jag. Men vid själva dansen så är han ju rätt ödmjuk. Kul att Carin "driver" lite med honom, det verkar ta honom rätt hårt eftersom han verkar ha en lite "macho" bild över sig själv.

Men vad Harald Treutiger (hur stavas efternamnet?!) har blivit gammal tycker jag. Men det är ju klart han har ju blivit äldre som man blir men jag har mitt minne av honom från tiden med tv-programmen 24 karat och Robinson och jag har svårt att inse att han blivit så "gubbig".

• selh

Jag gillar Tobbe!, och Harald, Erica och Patrick förståss!
    Men Malou borde ha åkt!

• MammaNova

Litenochrädd - Jasså, men tävlingsdansare tävlar ju inte i platta skor ... när jag dansade jive hade jag högklackat!

• MammaNova

Dregglar mest över Tobbe W och Tobbe K *ler* ! Hejar mest på TobbeK/Anna samt Martin/Cecilia Yvonne/TobbeW

• Yvonne81

Orkar inte leta. Var i New York i helgen så jag missade vem som åkte ur - vem var det?

Svar på tråden Let's Dance!