• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Kagi

Å nej, Mårten... Idag var han inte bra, men första gången glömmer jag inte!

• getingmidja

Det var helt rätt par som åkte ut idag.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • jocer84

ja, tyckte det var spänd och konstig stämning mellan dom redan innan dansen.. Dom verkar ju inte vara vänner direkt..

• Helen H 79

vilket par var det som stod kvar längst med Mårten igår som kom näst sist?

~~~Jonathan 050612 och Pyret BF 070809~~~ I år får jag en bebis ~~
  • jocer84

yvonne och hennes partner har jag för mig.. eller?

• Snö80

Ebba är en bortskämd liten unge som inte kan ta kritik, UT! Jag har varit sjuk två dagar, hallå, Mårten hade brutna revben och var ändå bättre...

• lenire

missade Let´s Dance igår, får kolla på reprisen i morgon!!! Såg lite grann dock, vem det var som åkte ut bland annat.. Man blir lite sugen på att lära sig dansa, fast jag har ingen taktkänsla så det är nog lönlöst att ens försöka lära sig!

• Phantera

Mårten och Helena var helt rätt.
    Jag tror faxxt inte de ville vara med längre. De saknade helt känsla och inlevelse.
    Man ska väl inte tro på allt man hör men de hade väl haft ett praktgräl så...tja...jag tror de ville åka ut.......eller vad tror ni?

♥Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤♥
  • LitenOchRädd

jag har två saker att säga

nummer 1 :
    Jag har dansat jive i 2 år nu och vi e förbjudna att ha högklackat för att vi får inte rätta studsten i de.

och nummer 2

Martin har Mumsiga överarmar sat och dreglade i soffan nästintill

• Pyff

Tråkigt att Mårten åkte ut i fredags, hade ju hoppats på Malou (alltså jag har aldrig sett en människa som ser så illa ut på dansgolvet som hon gör, tom Brandeby är 1000 ggr bättre!). Men det kanske var skönt för Mårten att vila upp sig och han verkade ju inte komma så bra överens med sin parter heller.........

Är det bara jag som på allvar tycker att Ebba verkar ha aggressionsproblem??? Hon såg verkligen skitförbannad ut när juryn pratade, hennes ögon såg ju helt galna ut!!! Ut med henne!!! Hon verkar vara extremt omogen för att vara 23 år........

Hejja Tobbe!! Men jag måste också säga att jag är riktigt impad av Harald och Martin.

Pyff på er!
Svar på tråden Let's Dance!