• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Kaxmaja

Skulle mycke väl kunna vara så tror jag

• Halvandra

Vem tror ni åker ikväll?

Själv är jag lite less på Yvonne Ryding, hon är så flamsig. Sen är hon ju inte en av de duktigaste danserskorna heller... (inte för att jag kanske ska uttala mig Cool)

• Kaxmaja

Jag e less på Yvonne och Malou. Enda anledningen till att Malou klarade sig förra veckan var att hon ramlade och folk tyckte synd om henne.

• Kaxmaja

Inte länge kvar nu.

Ganska bra låtar ikväll

• Squeezetoy

Men Lasse har ju i alla fall självdistans och vet att han suger. Malou däremot verkar ju tro att hon kan, och stegmässigt kanske hon lärt sig lite, men hon har ingen takt alls i kroppen.

• Barbaskön

Tycker nog också Malou, som jag har sagt förut. Hon är för snabb till nästa "move" så hon måste stanna upp och invänta - därför ser de så jäkla stolpigt och stelt ut.

Sen är jag lite trött på Ebba också - men det är nog mer hennes attityd än dansen och det är ju dansen som ska bedömmas......eller???????

• Kaxmaja

Hmmm måste man bara bedömma dansen??? Flört De e ju dansen plus allt runt omkring som gör att de blir roligt ju

Svar på tråden Let's Dance!