ont av längtan efter honom....
Jag längtar så efter den man jag var otrogen med. Jag känner inte alls någon kärlek för min man...vilket han vet. Dock tror jag att jag skulle kunna bli lycklig med honom men inte vara kärleks lycklig...
Jag kan inte tänka annat än på den andra mannen...jag längtar efter honom. Skulle jag bara se honom så skulle en hel del av min smärta försvinna.. men min sambo tog min mobil för att jag inte skulle kunna kontakta den andra mannen. Jag gav den frivilligt till honom för att kunna ge min sambo och mig en ärlig chans. Men det är så svårt...jag vill så ha den andra mannen...jag längtar efter honom...vill höra hans röst...men jag lovat att inte ringa eller ha kontakt med honom. Fan det känns som om jag skulle vilja krypa ur mitt eget skinn...min kropp gör så ont...mitt hjärta verkar som om det blöder av längtan..jag vill känna hans armar runt mig och höra honom viska mitt namn.
Jag undanber er spydiska eller kommentarer om hur hemsk jag är...har hört dem alla...ville bara skriva av mig...för jag håller på och dör. Skulle så vilja dricka mig full för att slippa känna mer av denna känslan...vill ha honom här brevid mig. men det går inte...jag saknar honom...saknar hans närvaro, hans blick...