• Anonym (ont)

ont av längtan efter honom....

Jag längtar så efter den man jag var otrogen med. Jag känner inte alls någon kärlek för min man...vilket han vet. Dock tror jag att jag skulle kunna bli lycklig med honom men inte vara kärleks lycklig...
    Jag kan inte tänka annat än på den andra mannen...jag längtar efter honom. Skulle jag bara se honom så skulle en hel del av min smärta försvinna.. men min sambo tog min mobil för att jag inte skulle kunna kontakta den andra mannen. Jag gav den frivilligt till honom för att kunna ge min sambo och mig en ärlig chans. Men det är så svårt...jag vill så ha den andra mannen...jag längtar efter honom...vill höra hans röst...men jag lovat att inte ringa eller ha kontakt med honom. Fan det känns som om jag skulle vilja krypa ur mitt eget skinn...min kropp gör så ont...mitt hjärta verkar som om det blöder av längtan..jag vill känna hans armar runt mig och höra honom viska mitt namn.
    Jag undanber er spydiska eller kommentarer om hur hemsk jag är...har hört dem alla...ville bara skriva av mig...för jag håller på och dör. Skulle så vilja dricka mig full för att slippa känna mer av denna känslan...vill ha honom här brevid mig. men det går inte...jag saknar honom...saknar hans närvaro, hans blick...

• Svar på tråden ont av längtan efter honom....
  • Lisa 74

Ja har ni barn tillsammans hamnar ju allt i ett annat ljus såklart. Om du tror att du kan bli kär i din man igen är väl det värt mer. Det finns ju aldrig någon garanti för om gräset är grönare hos din älskare. För många blir ju den nya om inte annat en språngbräda ut ur ett liv som man ändå inte är nöjd med.

• Anonym (ont)

Nä...det har jag också tänkt men det är så svårt när min sambo verkligen vill ha mig och har ingen annan familj. Vad skall jag göra? vill inte ta ifrån honom den enda familj han har...han vill ju så ha mig...men ärligt jag vill inte ha honom så. Han kan inte tänka sig att leva utan mig...men jag kan tänka mig att leva utan min sambo. Men det är så svårt !! jag känner inte för attkyssa min sambo eller krama honom...men så fort jag ser den andra mannen så vill jag ge honom en kram och en kyss...såg honom vid hans jobb när han satt och pratade med en vän till oss båda. Hon satt brevid honom och jag blev faktiskt lite småsur...hon tog i honom..(inte på ett annat sätt än vänskapligt) men jag blev likväl sur..hade sån stor lust att vräka ur mig " ta inte i min man"..men han är inte min man..vi är inte tillsammans för jag är ju fortfarande med min sambo. Sedan vet jag att tjejkompisen inte vill ha honom på det sättet men det störde mig likväl...jag blir inte klok!

• Anonym

usch, jag skulle vilja ge dig goda råd, men kan inte komma på vad jag ska säga,
    jag kan verkligen känna din frustration. försök tänka på dig själv i första hand vi kvinnor är dåliga på det. gör du det som känns bäst för dig kommer det även vara bäst för barnen.
    och din man repar sig. innerst inne känner säkert han oxå att detta är fel.

• malin o

Men vad är det som är så fantastiskt med den andre mannen? Är det inte bara nån wow-känsla du har just nu?

• Anonym (ont)

Lisa 74...det är precis det jag tänker. Jag vet ju inte om den här andra mannen är ett språngbräd ut i ett annat liv. Sedan så kan jag kanske känna kärlek till min sambo...men jag vet inte hur!Är så besviken, arg och sårad av honom efter 5 år av totalt "jag måste göra allt"...allt från att ta hand om barnen, städa, handla...ALLT...jag har fått göra allt. Han har inte tagit något ansvar för barnen och jag känner att det kanske är det som har fått mig att tappa intresset. Jag vill ha en man som orkar, som vill jobba..som är musikintresserad som mig, som kan spara pengar, som bryr sig om sitt utseende, som är bra i sängen, som bryr sig om sina barn (han har 3 stycken), som får mig att le när jag är arg tex, som väcker den där känslan att " jag vill ha dig", som kan städa och är lite pedant, som lägger barnen till sängs, som är ute och går på promenader...jaa listan är lång

• FaRieTaLe

Jag måste hålla med digimax. Sluta plåga din familj! Skilj dig istället för att gå med dessa tankar.
    Du pratar om att han inte har någonannan familj än dig men dig har han ju inte heller så varför fortsätta ljuga för honom och låta honom tro att han har något som han inte har?

Finns massor av människor som lever med gemensam vårdnad m.m. så för barnens skulle ska du ju inte heller stanna kvar.

Hur skulle du känna om din man gick omkring och hade sådana känslor för en annan tjej?

• Anonym (ont)

det är precis det jag också tänkt malin o...om det inte är en wow känsla jag har just nu för att jag saknar den så med min sambo. Om det bara är det som saknas...jag vet inte. Det enda jag vet är att jag saknar den här mannen så att mitt skelett gör ont.

• malin o

Ok, nu när du beskriver din karl så förstår jag...

• Anonym (ont)

Min man vet om hur jag känner för den här andra mannen...han vet om att jag inte tänker på någon annan...Han vet om att vi har haft sex..att jag har varit otrogen. Han vet om allt!! Det värsta är att jag är helt likgiltig inför hur min man känner..att han är sårad. Han började berätta för mig om hur han kände sig sårad och besviken och det enda jag gjorde var att stänga av. Han såg detta och sa att det är ingen vits att han pratar med mig nu för jag lyssnar inte.

• FaRieTaLe

Men helt ärligt. Varför stannar du då kvar hos din sambo? Även om du inte kommer att bli tillsammans med den andra så är du ju trött på din sambo ändå ju.

Stannar du för att pina din man eller vad?

Svar på tråden ont av längtan efter honom....