• Anonym (ont)

ont av längtan efter honom....

Jag längtar så efter den man jag var otrogen med. Jag känner inte alls någon kärlek för min man...vilket han vet. Dock tror jag att jag skulle kunna bli lycklig med honom men inte vara kärleks lycklig...
    Jag kan inte tänka annat än på den andra mannen...jag längtar efter honom. Skulle jag bara se honom så skulle en hel del av min smärta försvinna.. men min sambo tog min mobil för att jag inte skulle kunna kontakta den andra mannen. Jag gav den frivilligt till honom för att kunna ge min sambo och mig en ärlig chans. Men det är så svårt...jag vill så ha den andra mannen...jag längtar efter honom...vill höra hans röst...men jag lovat att inte ringa eller ha kontakt med honom. Fan det känns som om jag skulle vilja krypa ur mitt eget skinn...min kropp gör så ont...mitt hjärta verkar som om det blöder av längtan..jag vill känna hans armar runt mig och höra honom viska mitt namn.
    Jag undanber er spydiska eller kommentarer om hur hemsk jag är...har hört dem alla...ville bara skriva av mig...för jag håller på och dör. Skulle så vilja dricka mig full för att slippa känna mer av denna känslan...vill ha honom här brevid mig. men det går inte...jag saknar honom...saknar hans närvaro, hans blick...

• Svar på tråden ont av längtan efter honom....
  • Anonym (hmm)
    Stora bamsekram till dig!!!!
    Hoppas de reder sig för dig.....  Du måste tänka på dig själv livet är för kort för att kastas bort.....

• Anonym (ont)

JO...han är jätte ledsen men han sätter hela tiden sina egna känslor till sidan för jag är så fokuserad på MIG...det verkar somom allt skall handla om mig. Han är jätteledsen och det ser jag på honom...men han försökerför han vill ha mig och älskar mig...han kan alltså se förbi det faktum att jag varit otrogen...men det är jag som har svårt för att kunna trösta honom och få honom att lita på mig igen.

• Anonym (ont)

sitter här ensam nu...han och barnen sover och jag vill bara ringa den andra mannen...jag vill så höra hans röst...höra att han är ok. Han har varit till tyskland och vet inte om han kör upp nu i snövädret...är så orolig över att han skall köra i diket..att något skallhända...Jag vill så höra hans röst..

• malin o

Vad gör din man idag? Sitter han i andra rummet?

• malin o

Men varför sover han, lördag kväll?

• Anonym

jag tror att du innerst inne vet vad du måste göra, det svåra är att ta klivet ut. var inte rädd för att hoppa det finns många som fångar dig!

• Anonym (ont)

Han har haft det svårt att sova pga ont i rygg och nacke och sen att det har varit mycket prat idag. Han jobbar natt skift så han sover oftast väldigt länge på dagarna...men trots att han skulle jobbat dag så skulle han sova till 11-12 om dagarna...och det störde mig innan också...nu sover han för han måste innan jobbet.. Jag orkar inte med något sånt här...FAN...jag vill inte ha en man som sover bort dagarna ... som inte kan städa självmant eller handla självmant. Men jag tycker så synd om honom för han säger att jag är hans liv...men mitt liv då! Jag är trött på att ha levt detta liv i 5 år trots att det har varit de bästa 5 åren i mitt liv.

• Anonym (ont)

NI ÄR UNDERBARA!!!! Tänk att det faktiskt finns folk som kan förstå en som vill och kan hjälpa en....otroligt!!! Jag vet att jag vill vara ensam och försöka ha ett förhållande med denna andra man...men det är svårt!!Jag vet att jag skulle klara mig...pengar fixar jag nog men det är barnen...hur göra med barnen??
    JAG BLIR GALEN......sitter här nu och tänker bara på hur härligt det är att ha haft den andra mannen brevid mig...att smeka hans kind...känna hans läppar...se in i hans ögon och känna hans armar runt mig.

• Anonym (ont)

vill så ringa honom och säg att jag vill träffa honom...jag har lovat min man att om vi skall försöka så skall jag inte ha kontakt med honom men jag vill ha kontakt med honom. Jag vill träffa honom och jag är rädd för att trots att jag lovat min sambo så kommer jag att försöka träffa den andra mannen...

Svar på tråden ont av längtan efter honom....