Inlägg från: Jo79
|
-
-
Kortmakaren-tillbehör
-
Har du? Vilket set?claudia79 skrev 2007-01-25 21:51:36 följande:Vill man ha extremt bra BlingBling, så rekommenderar jag mycket hellre Making Memories olika shimmer kit. Sex flaskor, som är extremt dryga, för 100:- och det glittrar verkligen...*både det man vill blinga & resten av rummet* Finns på Scrapperiet och Scrapaddicted.. -
Jag har fått med en liten insändare....
Bara det gjorde att jag skrek högt!!
Hur blir man medlem på BG?
-
Å självklart: GRATTIS!! till publiceringarna!!

-
Med risk för att verka trög måste jag fråga en sak som jag har funderat på i flera månader...
I Tidningen finns det ju "gåvor till läsarna" eller hur? Räcker det då att man bara skriver vilken grej man vill ha och så kan man vinna något, eller MÅSTE man skriva en insändare oxå? *fattar inte*
Hur gjorde du SandraK?
-
Claudia: Men det står ju bara om man har butik...? Eller...?
-
Cropper Hopper finns, de är för 12x12 papper. De är tar dock slut ganska fort... ska se om jag hittar nånstans...theosen skrev 2007-01-26 21:29:22 följande:finns det ingenstans att köpa tidskrift samlare för scrap papper? Har letat lite överallt, hittar inget. Allt e ju bara för a4... -
http://www.annasscrapbooking.e-butiken.se/AnnasScrapbooking/images/shop/5475_paperkeeper.jpg Här fanns en annan sorts förvaring, oxå för 30x30 papper. -
Varför så bråttom...?Cheri skrev 2007-01-26 22:19:59 följande:oooooh nu har jag bara en kvar!Måste fortsätta.. bbl...
Det är ju fem 5!! dagar kvar!