• DianaJ

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Då får man väl säga god morgon på er tjejer! Uppe sent, vaknar sent? ;)

Vad ni hinner med! MASSOR av fina alster ser jag när jag klickar mig runt! HÄRLIGT :)

Fastnade särskilt vid din senaste Fnyz :) Grym!

Tänkte jag skulle scrappat igår när sonen nattats eftersom Maken var iväg på jobb, men var ju tvungen att läsa igenom hela nya tråden ;) Sen kom maken hem tidigare än beräknat så då blev det lite kvalitetstid med honom. Men ikväll så! Vi drar iväg till landet över helgen så då kommer det inte bli inget scrappande, bara pulkaåkning, skidor och kanske en skotertur :)

Asrta1 - jag köpte på mig en massa CS i olika färger när jag började scrappa, sen visade det sig att jag ändå bara änvänder vissa kulörer men i olika nyanser. gjorde ett försök med de andra färgerna men det slutade alltid med att jag gjorde om hela LOn med favoritCS istället så till slut slängde jag en hel hög med papper jag inte hade för avsikt att använda...

Min scraptid är på kvällarna när sonen somnat (efter 19-20) och maken är iväg på jobb eller annat baluns :) Skippar tvn och scrappar istället. UNDERBART! ;)

• DianaJ

Hi, hi, sen Didrik (min son) började röra sig i sömnen har han aldrig legat på kudden när jag kommer in i rummet för att kolla till honom ;) Ibland ligger han raklång på fel ledd med kudde, täcke, snutte och nalle UNDER sig :) Gullunge.

Undrar om jag inte ska svänga förbi Pressbyrån och se om de redan ställt nya numret av Scraobooking mm på hyllan nu när så många webbshoppar fått det. Har inte kommit mig för att teckna ngn prenumeration ännu. Men jag gillar verkligen tidningen :) Kanske liiiiiite för mycket idéer tagna direkt ur CK men, men... Det är ju en bra start i alla fall.

Har ni helt lagt undan julfotona nu eller scrappas det fortfarande med juliga papper och färger?

SofieMalmö-
    Menar du att du ska ha LO'n PÅ dagis? eller är det om dagiset som du ska scrappa?

• DianaJ

Ahhhh, jag blir så shopppingsugen så som ni pratar här inne om inköp och ordrar! Men jag får hålla mig ett tag till... Har ju STORA inköp på g :)

Ja, sol30, VAD ska du göra ;)
    Är det förresten bara FL-plussare som kan få in såna där fina smileys i inläggen?

Säsongsscrappar någon av er?
    Jag är en riktigt säsongscrappare, eller tjuvstartar egentligen säsongerna lite med scrapping. Som innan jul, redan i oktober-november så började jag scrappa förra årets julfoton för att komma i stämning. Nu håller jag på att plocka fram myyysiga vinter men även foton från förra våren att scrappa.

• DianaJ

Hmm, tror nog jag ska ge mig på veckans skiss på SWE. En skiss som passar mågna foton *älskar*

• DianaJ

God morgon tjejer :)

Snabbscrappade en LO i liggande letter för första gången igår. Efter SWEs skiss denna veckan. Gillar letter-formatet mer och mer :)

Måste helt klart införskaffa mig lite MM shimmer nu. Claudia - dina LOs du visade var ju helt fantastiska! :)

Ang Magnolia som ngn väntade beställning på - RING dem istället för att maila. De har telefontider men de svarar då i alla fall och kan tala om varför orden dröjer (gissar att mycket av det du beställt inte ens finns på lager).

• DianaJ

Nyfiken Örn

Tel till Magnolia
    033 - 41 03 50

• DianaJ

Mizty - fy vad trist. Jag hade riktiga problem första/sista gången jag beställde från deras nätbutik. Betalade tom i förskott för ett värde på över 1000.- och såg sedan inte röken av min order. Efter många veckor, mail och telsamtal kom det till slut fram ett paket till mig - med bara hälften av sakerna. TROTS att jag meddelat i förväg om att jag inte ville ha restade grejor utan pengarna tillbaka för dem sakerna.
    En massa mail/tel senare kom vi överens om att jag skulle få komma in och handla upp resterande summa för de restade/avbeställda produkterna då jag av en händelse skulle åka förbi borås tre månader senare... Så till slut fick jag varor för alla mina pengar. Men servicen och kommunikationen var/är under all kritik så jag har aldrig mer shoppat i deras e-butik (som har varor de inte ens har rent fysiskt) utan endast på mässor. Dock verkar det fungera problemfritt när man beställer deras egna stämplar - kanske för att de tjänar mest på dem? ;)

Alla andra e-butiker jag handlat av har jag fått bra service ifrån och varorna kommer oftast på 2-3 dgr efter order/betalning.

• DianaJ

Claudia - har inte scrappat pekbok, men när jag klätt andra böcker/pärmar med stora ark papper har jag använt spraylim :)Täcker hela ytan jättebra och lite kladd! (gift/syrafritt, tror jag köpt det på Panduro en gång i tiden)

• DianaJ

BV - NÄE vad trist.
    Tyvärr är ju M alltid under dissk på div forum för jämnan verkar det som. Trist att de säljer så eftertraktade produkter så att ingen vill bojkotta dem för att få ändring på bemötandet. Personligen förstår jag inte hur de fortfarande kan ha sin verksamhet igång. Det är ju tyvärr bara kunderna som råkar illa ut :(

Nej applåder och hurrarop till alla fantastiska butiker som faktiskt finns där ute! :)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket