Förr oss som är fast i Scrapträsket
Här kan du alltid se det senaste som kommit in till Lifetime www.lifetimemoments.com/new.htm
Här kan du alltid se det senaste som kommit in till Lifetime www.lifetimemoments.com/new.htm
Japp, den svenska tidningen "Scrapbook mm"
BV - du vet väl att Ali släpper ny bok i juni-juli?
Tror titeln blir Real life scrapbooking eller ngt liknande. Det är i alla fall temat.
JAG LÄNGTAR! :)
Hej tjejer!
Har inte hänt med här på ett tag och det är ju såååå många sidor att läsa ikapp. Det kommer jag nog aldrig få tid till, men jag ska ta en runda i era gallerier för jag antar att ni varit flitiga i vanlig ordning och skapat ;)
Stor kram till alla som blivit publicerade i tidningar och på nätet :)
*mystjejen*
Jag har bläddrat igenom senaste CK ett par gånger nu och den var väl kanske inte lika inspirerande som februarinumret, men några gobitar hittade jag i alla fall :)
*claudia* ska absolut lifta din LO ikväll! Här har det snabbscrappats hela helgen. Fick en enorm insipration med vårvädret som kom i fredags så jag har fått tjugotalet nya LO's gjorda under helgen! :)
Jag riktigt längtar efter att få hem alla fina papper och dekorationer från tillverkarna nu till alla fina kort som kommer tas under kommande veckor...
American crafts nya dekorationer (typehousee,playhouse och greenhouse)är ju helt oemotståndliga! Vill ha alla i filt och foam! Någon mer som gillar? ;)
www.americancrafts.com/pdf_downloads/2007_Catalog_Embellishments.pdf
Ha, ha, på ett ungefär... Maken har varit på kick off med jobbet i Trysil i fyra dagar och sonen har jag kört slut på utomhus med lek så han har däckat vid 19 :) EN DRÖMHELG!
Liften kommer upp i galleriet senare ikväll ;)
*Fnyz*
Scrap it ska tydligen få in de där AC dekorationerna om ett par veckor ;)
*Annika* ha, ha, attans, jag som skulle försöka hålla det hemligt! :)
*Mammsy* jag tar genvägar! :) Inspirationen kröp i hela kroppen, så jag printade ut en massa foton, letade upp lite skisser (SWE, Scrappiz och Sketch this) och tittade hos mina favoriter på 2peas och liftade lite :) ÄLSKAR skisser och att lifta när jag bara vill skapa, skapa, skapa! Då är det väldigt sällan jag fastnar. Bara att välja och vraka bland papper, chipboardalfabet och dekorationer när man har grunden klar redan :)
(Ska nog kolla min mail...)
Ska scanna in de i 8,5x11 format och lägga upp i galleriet senast imorgon. De i 12x12 tänker jag inte ens försöka scanna och fota dem i det här mörkret går ju inte...
*Venezuela* två av mina favoriter på 2peas (so mäven håller i the Effer Dares) scrappar oftast i letter, jag brukar hämta en massa inspiration hos dem och liftar dem gärna och ofta...
Kristina:
Nisa: twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp
Effer dares: twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp
fortheloveofeffers.blogspot.com/