• DianaJ

Förr oss som är fast i Scrapträsket

HEJ MammaKajsa! :) Roligt att fler ansluter sig!

• DianaJ

Imorgon blir det scrapmara hos mig! :) Maken ska på fest (jag och sonen håller ju på att friskna till från vår magsjuka så vi ska vara hemma) så när sonen somnat ska det scrappas på löpande band!! HÄRLIGT! Ska nog överväga att ha datorn avslagen annars lär man väl sitta här istället ;)

• DianaJ

jag har en tag-stans jag vill sälja :) Har bara provat den en gång, sen har den legat i en låda. det var inte min greje med tags...

• DianaJ

Det finns 12*12 plastfickor till ringalbum till de flesta e-scrapshoppar (se länkar på första sidan i tråden)

• DianaJ

Hej alla! Hoppas ni mår bra :)
    MASSOR med fina alster sen jag kikade in här sist! Och lite överallt annars också (SWE och Scrapbook mm). BRA JOBBAT TJEJER!

Ingen mer än jag som börjar bli rusktigt shoppingsugen på alla goa nyheter som börjar droppa in?

Vad har ni för favoriter bland CHA nyheterna som släpps nu?

• DianaJ

Claudia - ang tidningen så tycker stör jag mig mest på utformningen och layouten. Tycker att den äör under all kritik med tanke på att innehållet handlar om färg, form och layout! :(

Att det är mycket DT-alster gör mig inte så mycket, däremot att det ofta är mer alster utav vissa i teamet, medans andra knappt syns alls! Jag gillar Helene och Åsa och inte bara deras sätt att skapa utan deras påhittighet och ser gärna fler artiklar liknande Helens fota vardagen i förra numret. Åsa har så enormt stor kreativitet som jag inte tycker får komma till sin rätt alls :(

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket