Förr oss som är fast i Scrapträsket
för att visa varandra, menar jag...
för att visa varandra, menar jag...
Claudia - jättesnygg LO på SWE :)
sitter i full färd med att spara ner alla foton från 2006 på cd's för att rensa minnet i datorn lite.
Ni som kör digitalt - HUR sparar ni alla era foton? Ligger de kvar i datorn, bränner ni ner eller sparar på separat hårddisk?
jag är så skraj att jag bränner allt på 2 cd's så jag har en kopia om den ena pajar ;)
men jag tror jag ska investera i en separat hårddisk och spara ner allt på eftersom alla bilder är så stora nu när jag kör digital systemkamera. Även med minsta upplösningen blir de stora. Har inget bra konverteringsprogram. Och jag vill ju ha hlg upplösning på dem eftersom jag gärna förstorar bilder.
jag printar alla mina foton själv :)
Ah! mer frågor! :) i like!
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
Pssar nog inte in nånstans där :)
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
Oj, oj, oj! Prism å Bazzill, BG, KI Memories, Crate, Sassafrass, Cosmo Cricket, American Crafts, Hambly, Making Memories (Kraft serien), My Minds Eye, Chatterbox, Urban Lily, We R Memorykepers.... det tar ALDRIG slut! Papper är min ADDICTION :)
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
vitt (tänker direkt på cs när jag läser frågan)
4. Prickigt eller schackrutigt?
prickigt
5. Randigt eller rutigt?
randigt
Cheri - jag har precis börjat GILLA BG ;)
Blev intresserad när de släppte dasher och fruitcake och det lilla som visats på CHA...YUM! I alla fall ett par av serierna...
Måste bara höra med er (eftersom jag sitter och chalkar just nu) vilken är er favoritfärg på Color Box fluid chalk? Som ni använder mest?
Marajjah - Och det är såklart inga jag äger! :) Får lägga till lite på inköpslistan mao.
Har ni sett de nya dynorna som KI Memories släpper nu? Färgerna ser i alla fall himla mumsiga ut! :)
Hur är det med brads då? Favoritmärke?
Jag köper MM och Heidi Swapp men tycks använda HS för jämnan. Gillar färgerna och att de är så blanka i ytan.
Ååååå, kolla in de här skärmattorna + knivarna! Helt underbart söta tycker jag :)
mb.lifetimemoments.com/viewtopic.php
inte helt ointressanta svart/vita papper heller... ;)